خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم

خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم


خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار بیانیه ای صادر کرد:
"۱۷ مرداد روز خبرنگار و سالروز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی و تولید و نشر اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نکرده و رشد و توسعه فرهنگی جامعه و مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و حفظ آرمانهای ارزشمند انقلاب اسلامی را سرلوحه خود قرار داده و بر ماست تا این تلاش را ارج نهیم.
در شرایط کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد، کسب اطلاعات موثق و انتشار آنها فرایندی است دشوار و قابل تامل و در عین حال ضروری و حیاتی که تنها یک خبرنگار حرفه ای است که آنرا درک و منتشر می کند.
قطعا انتقادات سازنده و ارائه گزارشات به حق از جانب شما خبرنگاران کوشا و پرتلاش در حوزه راه وشهرسازی راه چراغی است برای رسیدن به اهداف سازنده و انقلابی ما.
اینجانب ضمن تبریک این روز شکوهمند به همه روزنامه نگاران و صاحب اندیشان حوزه قلم و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران پرتلاش استان پهناور اصفهان، برای شما از خداوند متعال آرزوی توفیق بیش از پیش مسالت دارم"

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات