خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی رسانی هستند

ایران نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک ضمن حضور در شورای رسانه شهرستان آبیک از خبرنگاران این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیطظ زیست استان قزوین، محمد ایران نژاد با حضور در شورای رسانه شهرستان آبیک ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران بازوان توانمند دولت در عرصه اطلاع رسانی و طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و نوشته های آنها طلوع حقیقت و بیان حرفهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فاقد رسانه هستند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در جمع اصحاب رسانه گفت: موضوع محیط زیست موضوع جهانی است و باید با آن به شکل منطقی برخورد کرد.

وی گرم شدن کره زمین و تغییرات اقلیمی و به تبع آن بحران آب را از مشکلات عمده محیط زیست بشر بر شمرد و یاد آور شد: بهره برداری غیر معقول انسان از منابع طبیعی آسیب های جدی به پیکره محیط زیست وارد نموده و بعضا آسیب های وارده به محیطزیست جبران ناپذیر است.

ایران نژاد ضمن تشریح چالش های زیست محیطی شهرستان، به کنفرانس تغییر اقلیم پاریس در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد و اذعان داشت: امروزه بخشی اعظمی از بودجه کشور صرف مقابله با بحرانهای زیست محیطی می شود که نمونه بارز آن پدیده ریز گرد ها ، آتش سوزی جنگل ها و ..... می باشد که در اثر عدم توجه انسان به موضوعات محیط زیست است.

وی در پایان نقش اصحاب رسانه در اشاعه فرهنگ زیست محیطی را در راستای تحقق اصل پنجاه قانون اساسی و دست یابی به اهداف توسعه پایدار بسیار باهمیت و پر تاثیر عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات