صبح امروز  صورت پذیرفت : سفر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به گیلان

صبح امروز صورت پذیرفت : سفر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به گیلان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، مهندس احمد مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر کشور با هدف بررسی از روند اجرایی و عملیاتی پروژه های باقیمانده مسکن مهر استان گیلان در سفر یکروزه خود به این استان از مسکن مهر شهرهای رشت ، بندرانزلی و رستم آباد بازدید بعمل آورد.
وی در جریان بازدید از مسکن مهر بندرانزلی گفت : از مجموع ۴۰۴۷ واحد مسکن مهر بندر انزلی ۳۳۰۹ واحد افتتاح شده و ۷۳۸ واحد باقیمانده است که از این تعداد ۳۵۸ واحد فاقد متقاضی می باشد.
مهرآبادی افزود : همچنین در شهر رشت از مجموع ۲۱۶۰۱ واحد مسکن مهر ۱۵۲۶۰ واحد افتتاح شده و ۶۲۴۱ واحد باقیمانده که از این تعداد ۴۲۶۰ واحد فاقد متقاضی می باشد و از ۱۹۸۱واحد دارای متقاضی ۳۸۵ واحد در هفته دولت سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر کشور تصریح کرد : در هفته دولت سالجاری در استان گیلان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت مجموعاً ۷۱۷ واحد مسکن مهردر شهرهای رشت ،بندرانزلی ،تالش ،آستانه اشرفیه ، رستم آباد ،لوشان و لنگرود به بهره برداری می رسد که برای اجرای این طرح ها با احتساب تسهیلات بانکی بالغ بر ۵۷۳۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی در پایان گفت : همچنین ۳۷۱ واحد مسکن مهر در هفته دولت در استان گیلان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت افتتاح خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات