ورود میوه به میدان میوه و تره بار شهر ارومیه افزایش یافته است

ورود میوه به میدان میوه و تره بار شهر ارومیه افزایش یافته است

رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه  اعلام کرد:  درحال حاضر و در فصل میوه های فصلی بیش از ۲ هزار تن  میوه طی هر روز به محل میدان میوه و تره بار وارد می شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه ؛ ولی مناف زاده در گفت و گو با واحد خبر اداره اطلاع رسانی و بین الملل با اشاره به ورود بیش از ۲ هزار تن میوه به میدان، بیان کرد:  اوج ورود میوه  به میدان طی ماهای شهریور و مهر ماه با برداشت محصولات سیب و انگور افزایش می یابد .

وی بیان کرد: طی این روزها شاهد ترافیک ورود  و خروج ماشین های حمل میوه  هستیم که با اتخاذ تدابیر لازم ساماندهی این مهم نیز در دست اجرا است.

مناف زاده در ادامه با اشاره به  راه اندازی سامانه جامع آنلاین تجارت الکترونیک در بازارخرید و فروش میوه شهر ارومیه در آینده نزدیک ، اظهار کرد:

وی بیان کرد: رشد سریع اینترنت موجب ترویج وپیشرفت بیشتر درتوان وپتانسیل تجارت الکترونیک  شده و اینترنت وتجارت الکترونیکی زندگی مصرفی وکسب وکار سنتی را متحول کرده است که ورود آن در حوزه کشاورزی نیز باعث توسعه اقتصادی آن و به ویژه توسعه صادرات می شود .

مناف زاده با بیان اینکه تجارت الکترونیکی کشاورزی یک حوزه موثر اطلاع رسانی در کشاورزی است، گفت: با راه اندازی تجارت الکترونیک در عرضه میوه منجر به بازار یابی محصولات کشاورزی می شود و بازاریابی از طریق اینترنت توانمندی وقابلیت های خاص را برای همه را فراهم می کند.

وی با تاکید بر اینکه با آغاز فاز تجارت الکترونیک در بخش محصولات کشاورزی  دست واسطه ها  از بازار قطع می شود، عنوان کرد: کنترل قیمت محصولات کشاورزی،  اعتماد در کسب وکار ازهر دو طرف خریدار و فروشنده  و در نتیجه انسجام وبهم پیوستن یکدیگر، ارتقای کیفیت کالا و ارائه محصول برتر به مشتری، تعیین دقیق  میزان تولیدات و کیفیت آنها در هر نقطه از کشور، دسترسی  دقیق به میزان تولیدات هر منطقه، توسعه بازارهای جدید و  بازاریابی جهانی  محصولات برای امر صادرات از جمله مزایای سامانه تجارت الکتروینک است .

رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه  خاطر نشان کرد:  با راه اندازی سامانه تجارت الکترونیک و دبیرخانه آن در شهر ارومیه سعی این اقدام مهم در سطح کشور مطرح شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات