کلنگ احداث کارخانه آسفالت شهرداری نمین با حضور رییس کل دادگستری استان، امام جمعه و فرماندار نمین به زمین زده شد.

کلنگ احداث کارخانه آسفالت شهرداری نمین با حضور رییس کل دادگستری استان، امام جمعه و فرماندار نمین به زمین زده شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و رفع موانع تولید از جمله برنامه ها و اهداف این نهاد است افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمایت از کارگران و روند تولید نیز مورد حمایت همه جانبه قوه قضاییه است.
حجت الاسلام قاصدی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از ورود بخش خصوصی به عرصه سرمایه گذاری های عمرانی و شهرسازی بر حمایت از سرمایه و سرمایه گذار پاک تاکید کرد.
شهردار نمین هم در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه این کارخانه تمام اتوماتیک بوده و متناسب با استاندارهای کشورهای اروپایی احداث خواهد شد گفت: بخش خصوصی در این پروژه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری می کند.
براتعلی شوقی ادامه داد: این کارخانه قابلیت و ظرفیت تولید ۱۶۰ تن آسفالت در ساعت را دارد و می تواند انواع آسفالت گرم ، پلیمری ، sma و رنگی را تولید کند.
وی با بیان اینکه ۱۳ درصد سود خالص این کارخانه به شهرداری نمین تعلق دارد افزود: با راه اندازی این واحد در ماههای آتی شهرداری نمین از بابت تامین آسفالت مورد نیاز برای عملیات عمرانی در سطح شهر مشکلی نخواهد داشت وبه صورت رایگان آسفالت دریافت می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری نمین

    منبع خبر

    شهرداری نمین

    شهرداری نمین یک شهرداری در شهر نمین می باشد

      نظرات