شهرداری پارس آباد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بدهی دارد

شهرداری پارس آباد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بدهی دارد

شهردار پارس آباد گفت: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم بدهی شهرداری بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعلام شد که متاسفانه بدهی یک میلیاردی به تامین اجتماعی و ۷۰۰ میلیون تومان به ایران خودرو محاسبه نشده بود.

رحمت انوری آذر در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل شورای شهر پارس آباد برگزار شد، در تشریح عملکرد ۶ ماهه شهرداری خود اظهار داشت: شهرداری پارس آباد از زمان آغاز فعالیت بنده با مشکلات جدی از قبیل، آب‌گرفتگی معابر سطح شهر، نبود وسایل بازی استاندارد در پارکها، ترافیک شهر، سرانه پایین فضای سبز و هزینه‌های بسیار این نهاد مواجه بود که در این مدت توانسته‌ایم با حمایت شورای شهر و تلاش همکاران این معضلات را کاهش و به حداقل برسانیم.

وی گفت: مهم ترین برنامه شهرداری در اولویت اول در شهرداری رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری، زیباسازی و طرح ساماندهی برخی پارک ها و ورود های شهر، رفت و ورب معابر شهری و در حوزه  فرهنگی و اجتماعی و ارتقای فرهنگ شهروندی و ایجاد نشاط و شادابی و امید به زندگی برای شهروندان شهر پارس آباد است.

انوری آذر با بیان اینکه متاسفانه در مدیریت های قبلی شهرداری اجرای پروژه ها بصورت سلیقه ای، عجولانه و بدون مطالعه، انجام گرفته، افزود: بر همین اساس شهرداری پارس آباد تصمیم جدی گرفته، پروژهای بدون مطالعه و کار کارشناسی را انجام ندهد.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی شهر پارس آباد به عنوان دومین شهر استان اردبیل در شان مردم این شهر نیست، افزود: در حال حاضر این شهر شبیه شهرهای زلزله زده بوده که باید تلاش‌های بیشتری برای فرهنگ سازی و زیباسازی آن انجام داد.

وی از آسفالت ریزی خیابان شهید بهشتی پارس آباد و لکه گیری معابر این شهر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: امسال برای بهسازی خیابانها و معابر شهری پارس آبادمغان ۳۰ هزار تن آسفالت در مناطق مختلف این شهر لکه گیری، پیاده رو سازی، زیر سازی و آسفالت شده است.

شهردار پارس آباد با تاکید بر حفظ حرمت پرسنل شهرداری پارس آباد نیز گفت: با متخلفان و افراد باندبازی در مجموعه شهرداری پارس آباد برخورد شده و در صورت مشاهده سهل انگاری به صورت جدی و قاطع برخورد خواهد شد.

انوری آذر در ادامه با بیان اینکه در زمان به دست گرفتن شهرداری پارس آباد افرادی بودند که حقوق نجومی از بیت المال می گرفتند، افزود: با کوتاه شدن دست این افراد از بیت المال آنها شروع به انتشار تهمت و شایعه برای شهرداری شدند.

وی تصریح کرد: با اینکه چندین قطعه زمین در گذشته توسط عده ای قطعه بندی و حیف و میل شده بود اما با ورود رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پارس آباد به این مساله دست این افراد از بیت المال کوتاه شد که جا دارد از زحمات و تلاشهای این عزیزان تشکر کنم.

شهردار پارس آباد در ادامه از اجرای پروژه کمربند شمالی، هدایت آبهای سطحی محلات زیر کشتارگاه و محله آرادگان و همچنین افتتاح ساختمان مدیریت بحران شهرداری با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان که در گذشته بلاتکلیف مانده و بخشی از آن دچار سوختگی شده بود خبر داد.

انوری آذر در ادامه با اشاره به اختصاص زمینی جهت ساخت ۸۰ واحد مسکونی جهت باز آفرینی سکونت های غیر رسمی در پارس آباد گفت: در تلاش هستیم با انتقال ۸۰ خانوار به این مکان زمینی جهت ارائه خدمات بهتر برای سکونت های غیر رسمی انجام دهیم.

شهردار پارس آباد همچنین از آغاز ساخت پارک بانوان در آینده ای نزدیک با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و نوسازی ناوگان شهرداری و خرید سه دستگاه کمپرسی با اعتبار دو میلیارد و ششصد میلیون تومان خبر داد.

وی همچنین گفت: طی تفاهم نامه ای با بنیاد مسکن بهسازی و آسفالت مسیر خیابان محله ایثارگران که یکی از دغدغه ای اصلی ساکنان این محله بود در دو لاین در حال انجام است و تلاش می کنیم تا آسفالت ریزی این خیابان تا محدوده شهر انجام شود.

انوری آذر با اشاره به بودجه ۹۷ شهرداری این شهر خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی شهرداری پارس آباد در بودجه ۹۷ با افزایش ۲۵ درصد بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان بسته شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری پارس آباد

    منبع خبر

    شهرداری پارس آباد

    شهرداری پارس آباد

    شهرداری پارس آباد یک شهرداری در شهر پارس آباد می باشد

      نظرات