پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام به مناسبت روز خبرنگار:

بسمه تعالی
هفدهم مرداد یادآور تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه و نورافکندن بر تاریکخانه جهل و تعصب تعریف کرده اند؛ آنان که با سلاح قلم و ثبت تصاویر بی کم و کاست از دغدغه های همنوعان شان، در راه اعتلای روزافزون جامعه و رشد و توسعه همه جانبه گام بر می دارند و در این مسیر دشوار و پر فراز و نشیب، شجاعانه راه می پیمایند.
خبرنگاران و قلم نگاران، قاصدان و بذرافشانان صداقت، صراحت اند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار می نشانند.امروز، جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شهامت و آگاهی اهل زمان را افزون تر میکند.
اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران،اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات کشور به ویژه استان و شهر ایلام تبریک عرض نموده و از اهتمام و توجه ویژه شان در یاری رساندن به مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام در راستای انجام رسالت خود قدردانی نموده و برای تمامی آن عزیزان که با تعهد، نقد منصفانه و روشنگری در مسیر توسعه و اعتلای شهر قدم بر میدارند از خداوند منان توفیق، سلامت و بهروزی را مسئلت می نمائیم. اعضای شورای اسلامی شهر ایلام
:small_blue_diamond: طالب صادقیان-شهردار ایلام
:small_blue_diamond: اعضای شورای اسلامی شهر ایلام
:small_blue_diamond: طالب صادقیان-شهردار ایلام
لینک اصل خبر در سایت شهرداری ایلام

    منبع خبر

    شهرداری ایلام

    شهرداری ایلام

    شهرداری ایلام یک شهرداری در شهر ایلام می باشد

      نظرات