وضعیت مرکز دفع پسماند درحلقه دره بهبود می یابد

وضعیت مرکز دفع پسماند درحلقه دره بهبود می یابد



حسن مدیرروستا در بازید از مرکز دفع زباله حلقه دره که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: این بازدید به منظور بررسی بررسی موانع و مشکلات پیش روی فرودگاه بین المللی پیام در راستای مسافری بری شدن آن انجام شد.
وی افزود: با توجه به اینکه فرودگاه بین المللی پیام در شرف راه اندازی برای مسافربری شدن است، مصوبات لازم در کارگروه مدیریت پسماند استان به تصویب رسید که در این بازدید روند اجرای اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری کرج مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
وی به بهبود شرایط مرکز دفع پسماند در حلقه دره اشاره کرد و یادآور شد: ساماندهی پسماند درخواست و مطالبه جدی شهروندان به شمار می رود که شهرداری به عنوان یک دستگاه خدمات رسان درصدد است با سرعت عمل بالایی این مهم را محقق سازد.
معاون خدمات شهر شهرداری کرج با اشاره به اینکه پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با تلاش و جدیت خاصی مصوبات را پیگیری می کنند، تصریح کرد:  سازمان پسماند شهرداری کرج جلوتر از برنامه زمان بندی شده در حرکت است.
مدیر روستا با تاکید بر اینکه در کارگروه مدیریت پسماند مصوبات و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی را برای شهرداری کرج در نظر گرفته اند که توجه به دفع بهداشتی و استاندارد زباله در حیطه برنامه های کوتاه مدت قرار دارد، گفت: جانمایی مکان جدید در محدوده "شور قلعه" برای دفع زباله از اولویت های برنامه های بلند مدت به شمار می رود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات