تقدیر معاون رییس جمهور از همکاری شهرداری مشهد در راستای به ثمر رسیدن  ...

تقدیر معاون رییس جمهور از همکاری شهرداری مشهد در راستای به ثمر رسیدن ...

تقدیر معاون رییس جمهور از همکاری شهرداری مشهد در راستای به ثمر رسیدن طرح‌های اشتغال‌زایی

معاون رییس‌ جمهور در حوزه زنان و خانواده از مراکز کارآفرینی شهید یعقوبی منطقه دو مشهد بازدید و از از همکاری شهرداری مشهد در راستای به ثمر رسیدن طرح‌های اشتغال‌زایی تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، معصومه ابتکار به همراه جمعی از مسوولین شهری و استانی از مراکز کارآفرینی شهید رمضانعلی یعقوبی که در جهت اشتغال زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست با همکاری شهرداری منطقه ۲ مشهد راه‌اندازی شده است، بازدید کرد.
وی در این بازدید ضمن خداقوت به زنان شاغل در این مجموعه و آرزوی توفیق بیشتر برای کارآفرینان این مرکز از همکاری شهرداری در راستای به ثمر رسیدن طرح‌های اشتغال‌زایی تشکر کرد.
معاون رییس‌جمهور در حوزه زنان و خانواده اظهار کرد: امروز کشور ما بیش از هر زمانی نیازمند اشتغال‌زایی و کارآفرینی به خصوص برای قشر آسیب‌پذیر و جوانان و زنان است.
ابتکار با بیان اینکه امروز نگاه به زنان از لحاظ اقتصادی بسیار تغییر کرده و زنان از لحاظ اعتبار اجتماعی و اقتصادی تاثیر زیادی بر جامعه دارند، تصریح کرد: نقش‌های اقتصادی زنان به دلیل اقتضائات جامعه رو به افزایش است.
وی افزود: فعالیت در حوزه تولید پوشاک ایرانی و صادرات آن کار بسیار ارزنده‌ای است و می‌تواند نیاز و تقاضای بازار داخل را تامین کند.
معاون رییس‌جمهور در حوزه زنان و خانواده توجه به اشتغال زنان و مناطق آسیب پذیر را بسیار با ارزش دانست و گفت: برای رسیدن به جامعه پویا و سالم راهی به جز حمایت از کانون خانواده که ستون آن را زنان و مادران تشکیل می دهند، نیست.
همچنین وی از برخی مراکز صنفی بولوار توس بازدید کرد و ضمن خدا قوت، با آنان گفت و گو کرد.
گفتنی است مراکز کار آفرینی سردار شهید رمضانعلی یعقوبی که با مشارکت و همت شهرداری منطقه ۲ مشهد راه‌اندازی شده است، با سه خط تولید در زمینه‌های پیراهن دوزی، تریکو، لباس زیر مردانه و کیف دوزی برای ۲۵ زن بی‌سرپرست و بد سرپرست اشتغالزایی کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات