خدمات تکمیل درمان کارکنان شهرداری مشهد به صورت مکانیزه ثبت شد

خدمات تکمیل درمان کارکنان شهرداری مشهد به صورت مکانیزه ثبت شد

خدمات تکمیل درمان کارکنان شهرداری مشهد به صورت مکانیزه ثبت شد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از ثبت‌نام بالغ بر ۱۰ هزار نفر در سامانه جامع رفاهی شهرداری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد جواد رجاییان گفت: در راستای مکانیزه شدن فرآیندهای رفاهی کارکنان که در نهایت منجر به راه‌اندازی سامانه جامع رفاهی ویژه کارکنان شهرداری مشهد شد، طی بازه زمانی اعلام شده جهت ثبت‌نام تکمیل خدمات درمان تعداد ۱۰۹۸۳ نفر از کارکنان اقدام به ثبت نام الکترونیکی تکمیل خدمات درمان کردند.
وی همچنین افزود: طی بازه زمانی ۲۶ تیر تا ۱۳ مرداد سال جاری، کارکنان شهرداری مشهد با مراجعه به سامانه جامع رفاهی، نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت نامی سال گذشته خود اقدام کردند و ویرایش، حذف، اضافه و تغییر اطلاعات نیز در اختیار رابط رفاهی گذاشته شد. به نحوی که هم اکنون تعداد ۲۰۲۳۶ نفر نیز به صورت تحت تکفل در سامانه ثبت نام کرده اند.
رجاییان ضمن اشاره به این که سامانه جامع رفاهی شهرداری مشهد از سال ۱۳۹۴ در دستور کار سازمان قرار گرفته، اظهار داشت: در این سامانه، علاوه بر زیرسیستم خدمات تکمیل درمان، سایر موضوعات رزرو غذا، گردشگری، تربیت بدنی، صندوق رحیل و سلامت و تالار کوهسنگی نیز در آن قابل انجام است.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد اظهار داشت: کارمندان شهرداری مشهد می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاهی و با ورود به پنل مخصوص خود از امکانات سامانه بهره‌مند شده و بدون صرف وقت و حضور فیزیکی تسهیلات دلخواه خود را انتخاب کنند.
وی در پایان گفت: به منظور سهولت کاربری، دسترسی به آن از طریق میزکار یکپارچه شهرداری به آدرس https://desktop.mashhad.ir نیز امکان پذیر است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات