پیش‌بینی ۴۰۰ تخت برای اسکان مسافران در پایانه مسافربری

پیش‌بینی ۴۰۰ تخت برای اسکان مسافران در پایانه مسافربری

پیش‌بینی ۴۰۰ تخت برای اسکان مسافران در پایانه مسافربری

جانشین مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از تدارک ۴۰۰ تخت برای اسکان مسافران در پایانه مسافربری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد کابلی با بیان این مطلب در تشریح ویژه برنامه‌های دهه ولایت، گفت: به منظور اسکان ارزان قیمت زائران و مسافران و رفاه حال آنان، فضایی با ظرفیت ۴۰۰ تخت در پایانه مسافربری امام رضا(ع) تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با ۲۵ نهاد فعال در خدمت رسانی با سازمان پایانه‌‌های مسافربری شهرداری مشهد، افزود: با استفاده از نظرسنجی‌های صورت گرفته در ادوار گذشته و در مناسبت‌هایی چون دهه آخر صفر، ایام نوروز و غیره، نقاط ضعف فعالیت سازمان پایانه‌ها احصاء شده و تلاش گردیده این ضعف‌ها مرتفع شود.
جانشین مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد به تشکیل کمیته‌های مختلف در پایانه اشاره کرده و توضیح داد: در این کمیته‌ها فعالیت‌های مختلف ساماندهی شده و تلاش می‌شود بهترین خدمات به زائران و مسافران ارائه گردد.
کابلی به حضور پررنگ‌تر نیروهای انتظامی امنیتی اشاره کرده و گفت: درکنار فعالیت کمیته‌های امنیتی و انتظامی، کمیته‌های فرهنگی و حمل و نقل نیز تشکیل شده و فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه پایانه در مکانی قرار دارد که سفرهای برون شهری به سفرهای درون شهری مبدل می‌شود، گفت: با افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی و خطوط بی.آر.تی سعی شده دسترسی مسافران به سطح شهر با ایمنی و سهولت بیشتری میسر شودو
وی ادامه داد: همچنین با توجه به وضعیت جوی، شرایط رفاه مطبوع برای مسافرانی که در پایانه‌ مسافربری مستقر می‌شوند، فراهم گردیده است.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات