برگزاری فصل همدلی در مشهد، از قربان تا غدیر

برگزاری فصل همدلی در مشهد، از قربان تا غدیر

برگزاری فصل همدلی در مشهد، از قربان تا غدیر

در ایام پر برکت ماه ذی‌الحجه از عید قربان تا عید غدیر در مشهد مقدس «فصل همدلی» برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد با بیان این مطلب گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه، در تمامی فرهنگسراها، مراکز فرهنگی، بوستان‌های بزرگ و کوچه و خیابان شهر مشهد، آیین‌های ویژه جشن و شادمانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و خانوادگی با حضور شهروندان و زائران برگزار خواهد شد.
محسن مصحفی افزود: در طول ده شب از عید قربان تا عید سعید غدیر، در هفت بوستان بزرگ شهری مشهد، در مراسم‌‌های ویژه‌ای با حضور هنرمندان نام‌آشنای کشور، میزبان مردم خوب شهرمان هستیم.
وی بیان کرد: بوستان‌های کوهسنگی، وفا، نصرت، بهار، وحدت، چهل‌بازه و زیتون در این ایام شاهد برگزاری آیین‌های جشن و سرور خواهند بود و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در آن به اجرا درخواهد آمد. همچنین در بوستان ریحانه دو جشن ویژه بانوان برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی هنری سازمان اضافه کرد: بعد از نیایش روز عرفه و از صبح روز عید سعید قربان برنامه‌های سرگرم‌کننده و بانشاط خانوادگی در فرهنگسراها اجرا می‌شوند.
به گفته وی رویدادهایی همچون کتابت خطبه غدیر، گذر هنر، اکران فیلم، مسابقه دومینو خانوادگی، جشنواره پرواز بادبادک‌ها، جشنواره بازی‌های بومی و محلی و جشنواره کیک، شیرینی و غذای سالم در فرهنگسراها و مراکز فرهنگی سطح شهر به اجرا در می‌آیند.
مصحفی افزود: در همین ایام، خیابان‌های مشهد مقدس با بیش از۳۵۰ هزار متر شمسه‌های پارچه‌ای، ریسه‌های رنگی، آویز، پرچم و بیرق آذین‌بندی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات