ستاد معاینه فنی شهر تایباد به ریاست شهردارتایباد تشکیل جلسه داد.

ستاد معاینه فنی شهر تایباد به ریاست شهردارتایباد تشکیل جلسه داد.

شهردارتایباد: کار اخذ معاینه فنی خودرو درتایباد به کمتر از ۲۴ساعت انجام می شود.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، جلسه ستاد معاینه فنی شهر تایباد به ریاست مهندس سیدالحسینی شهردارتایباد و با حضور روسای ادارات محیط زیست، راهنمائی و رانندگی و مسئول نمایندگی ساپیا در محل دفتر شهردارتایباد برگزار شد.

مهندس سیدالحسینی با بیان اینکه در حال حاضر کار اخذ معاینه فنی برای خودورها در تایباد در کمتر از ۲۴ساعت انجام می شود، موضوع این جلسه را  انتقال مرکز معاینه فنی شهر تایباد از خیابان امام خمینی(رح) واقع در نمایندگی سایپا به حاشیه بلوار جمهوری اسلامی روبروی دانشگاه آزاد عنوان نمود.

وی ایجاد بارترافیکی، نبود وسعت مناسب و نارضایتی برخی همشهریان را از دلایل مهم این انتقال برشمرد و افزود: آنچه برای مجموعه شهرداری به عنوان وظیفه اصلی مطرح است، جلب رضایت شهروندان از ارائه خدمات است که دراین راستا شهرداری از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.

شهردارتایباد با اشاره به افزایش تعداد وسائط نقلیه در سطح شهر تایباد، راه اندازی مرکز معاینه فنی در شهر تایباد که با همکاری شهرداری تایباد و نمایندگی ساپیا در تایباد محقق شد را خدمتی مهمی برای شهروندان عنوان نمود که برای اخذ معاینه فنی وسائط نقلیه خود می توانند در اسرع وقت اقدام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تایباد

    منبع خبر

    شهرداری تایباد

    شهرداری تایباد

    شهرداری تایباد یک شهرداری در شهر تایباد می باشد

      نظرات