صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت ستودنی و حافظ عزت و آزاد ...

صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت ستودنی و حافظ عزت و آزاد ...

همزمان با فرا رسیدن ۲۶ مردادماه ،سالروز بازگشت آزادگان سرافراز  به میهن اسلامی، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود ، در راستای تجلیل و ارج نهادن به آزادگان گرانقدر و خانواده های  معزز ایشان ، با آزاده سرافراز شهر جدید بینالود "علی عروضی"  دیدار کرد.
به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید بینالود، حمید رضا یزدانی در این نشست صمیمی گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان مایه مباهات و افتخار است.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود افزود: آزادگانی که در دوران دفاع مقدس انواع شکنجه  و سختی ها و مصائب  را تحمل کردند امروز الگوی مقاومت و پایداری در مقابل دشمنان هستند .
وی در ادامه اظهار داشت:آرامش و آسایش امروز ما مدیون زحمات، دلاوری ها، رشادت ها و ازخودگذشتگی های  ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس است و زبان ما برای تشکر و سپاسگزاری از آن ها قاصر و ناتوان است.
در این دیدار علی عروضی به بیان خاطراتی از سالهای اسارت و صبر و استقامت آزادگان  در اردوگاههای دژخیمان بعثی  پرداخت و گفت : هنوز هم اگردر راه دفاع از میهن اسلامی مان لازم باشد حاضریم جان خود را در این راه هدیه کنیم.
وی افزود: مرورخاطرات  ۸ سال دفاع مقدس و بالاخص دوران سخت  اسارت ، دلاورمردی هاو رشادت رزمندگان ، ایثارگران ،جانبازان و شهدای گرانقدر را در یاد و خاطره  مردم زنده نگاه می دارد .
در پایان این دیدار مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود با اهدای لوح سپاس از این آزاده گرانقدر تجلیل کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بینالود

    منبع خبر

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود یک شهرداری در شهر بینالود می باشد

      نظرات