تفریغ بودجه سازمان عمران شهرداری اصفهان تصویب شد

تفریغ بودجه سازمان عمران شهرداری اصفهان تصویب شد

لایحه تفریغ بودجه سازمان عمران شهرداری اصفهان با ۱۱ رای در چهل و پنجمین جلسه علنی شورا تصویب شد

لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان عمران شهرداری اصفهان و گزارشات بازرس قانونی و موسسه حسابرسی منتخب پس از بررسی در کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در صحن علنی مورد بررسی قرار گرفت.

شیرین طغیانی، رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه این لایحه در کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: در بررسی این لایحه مقرر شد تا وصول مطالبات سازمان عمران از مجموعه شهرداری اصفهان پیگیری شود و  موارد عنوان‌شده در گزارش بازرس و حسابرس تا پایان سال ۹۷ پیگیری و رفع شود.

همچنین سعید کورنگ‌بهشتی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه بودجه سال گذشته سازمان عمران ۹۶۳ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: ۹۸ درصد از بودجه‌های عمرانی و ۴۵ درصد از بودجه‌های جاری سازمان محقق شده است.

وی با بیان اینکه سالانه ۳۰ میلیارد تومان بودجه ثابت برای هزینه‌های جاری و به ویژه حقوق کارکنان سازمان عمران نیاز است، ادامه داد: در سال جاری درآمد سازمان عمران ۹۵ میلیارد تومان و هزینه‌ها ۱۰۵ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پروژه جدیدی به سازمان عمران واگذار نشده است، افزود: البته در خصوص واگذاری برخی از پروژه‌ها از جمله مترو از قدس تا میدان استقلال و ... صحبت‌هایی انجام شده اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

وی با بیان اینکه مطالباتی را از مناطق مختلف شهرداری داریم، اضافه کرد: گویا بعضا علاقه‌ای به پرداخت بدهی‌های ما نیست و در این زمینه اولویت پرداخت حقوق کارکنان، انجام فعالیت‌های خدمات شهری و در اولویت سوم پرداخت مطالبات سازمان عمران قرار دارد.

کورنگ بهستی با بیان اینکه شرکت‌های وابسته به سازمان عمران سالانه پنج میلیارد تومان بابت اجاره ساختمان پرداخت می‌کنند، ادامه داد: در این زمینه آماده پذیرش پروژه‌های عمرانی هستیم تا با هدررفت انرژی رو به رو نشویم.

وی تکمیل پروژه تقاطع استقلال، تکمیل پروژه تقاطع اشکاوند، ادامه پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان و اتمام فاز نخست پروژه مرکز همایش‌های امام خامنه‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان را از جمله پروژه‌های سازمان عمران شهرداری اصفهان در سال ۹۶ بوده است،  طلب نقدی سازمان عمران شهرداری اصفهان بیش از هفت  میلیارد تومان و طلب غیر نقدی این سازمان به ۱۰ میلیارد تومان رسیده است و البته در پایان سال گذشته ۱۲ میلیاردتومان از مطالبات خود را دریافت کردیم .

در نهایت لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان عمران شهرداری اصفهان و گزارشات بازرس قانون و موسسه حسابرسی منتخب با ۱۱ رای موافق اعضای شورای شهر اصفهان تصویب شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات