شورای پنجم سودای خدمت به مناطق حاشیه شهر در سر دارد

شورای پنجم سودای خدمت به مناطق حاشیه شهر در سر دارد

شورای پنجم سودای خدمت به مناطق حاشیه شهر در سر دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌‎رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رمضانعلی فیضی روز گذشته و در آیین بهره‌برداری از ۵ مسجد واقع در بوستان های سطح شهر که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهارکرد: شورای پنجم شهر مشهد و مدیریت شهری به دور از هرگونه شعارزدگی، تنها و تنها سودای خدمت واقعی به مناطق حاشیه شهر و کم‌برخوردار را در سر دارد.
فیضی با اعلام آمادگی شورای شهر و شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به شهروندان و تلاش در جهت توسعه عدالت‌محور و متوازن شهر، گفت: سال گذشته و همزمان با آغاز به کار شورای پنجم، فضایی که امروز تحت عنوان بوستان لاله و نرگس به بهره‌برداری رسیده، زمین خاکی بود که درخور شان شهروندان این منطقه قرار نداشت.
وی افزود: عملیات عمرانی این مجموعه و ساخت مسجد آن به همت والای اعضای شورا و شهردار دلسوز شهر مشهد آغاز شد و بسیار خرسندیم که بوستان این مجموعه در زمینی به مساحت ۴ هکتار پس از ۶ ماه و بنای مسجد آن نیز پس از یک سال در این ایام فرخنده و مبارک به بهره‌برداری رسید.
رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد در ادامه با اشاره به سازوکار تعریف شده برای نامگذاری بوستان های سطح شهر، گفت: اسامی بوستان‌ها و پارک های سطح شهر باید القا کننده طراوت و شادابی باشند، از این رو مقرر شده تا برای نامگذاری این مکان‌ها، از اسامی گل‌ها استفاده شود؛ مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد جلودار حضور در جبهه های جنگ هستند و تعداد شهدای این مناطق از تعداد معابر این بخش بیشتر است.
فیضی افزود: براساس این اصل که اگر کسی زبان به ستایش خوبی‌ها نگشاید، در حق نکویی‌ها جفا کرده، به همین منظور، از همه عوامل و دست‌اندرکاران احداث این پارک و مسجد تشکر و قدردانی می‌کنم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات