آغاز برگزاری نوزدهمین نمایشگاه سه روزه صنایع غذایی از سوم شهریور ماه

آغاز برگزاری نوزدهمین نمایشگاه سه روزه صنایع غذایی از سوم شهریور ماه

آغاز برگزاری نوزدهمین نمایشگاه سه روزه صنایع غذایی از سوم شهریور ماه

رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته از ۳ تا ۶ شهریور در نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا هوشنگ‌نژاد در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۶ شهریور در نمایشگاه بین‌المللی تحت نام اختصار «آیفود» کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از دستاوردهای واحدهای مختلف این نمایشگاه بازدید کنند .
هوشنگ‌نژاد افزود: هدف عمده ما از برگزاری این نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردها و تولیدات شرکت‌ها در زمینه عنوان نمایشگاهی است تا تولیدکنندگان داخلی و خارجی در فضای سالم، رقابت سازنده‌ای داشته باشند.
وی ابراز کرد: هیات‌های مختلف نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت و ظرفیت‌های خود را به نمایش می‌گذارند.
هوشنگ نژاد خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر این نمایشگاه، سمینار و همایش‌های مرتبطی نیز برگزار می‌شود.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌اللملی مشهد بیان کرد: این نمایشگاه در سالن‌های فردوسی، ابوسعید و مولوی برگزار می‌شود و مساحت آن ۳۷۰۰ مترمربع است.
هوشنگ‌نژاد تصریح کرد: همچنین ۹۰ غرفه در قالب ۱۱۷ شرکت‌کننده در این نمایشگاه حضور دارند. از این تعداد ۱۱۵ مورد شرکت‌کننده داخلی و دو شرکت کننده نیز از کره جنوبی و پاکستان حضور خواهند داشت.
وی در خصوص ظرفیت فعالیت نمایشگاه آی‌فود تاکید کرد: شرکت‌کنندگان این نمایشگاه در زمینه ماشین‌آلات پخت نان، ماشین‌آلات کیک و کلوچه، ظروف بسته‌بندی، ماشین‌آلات قوطی‌سازی، ماشین‌آلات تصفیه آب، ماشین‌آلات تیغه‌های فولادی، دستگاه‌های بستنی‌سازی، دستگاه‌های سرمایش و گرمایش، خشکبار، برنج، عرقجات، روغن، چای، زعفران و‌ نوشیدنی های گیاهی و ... فعالیت می‌کنند.
هوشنگ‌نژاد گفت: افتتاحیه این نمایشگاه در روز شنبه ساعت ۱۸ خواهد بود و حدود ۵ کارگاه آموزشی که شامل سیستم چاپ در بسته‌بندی، ایمنی انبارداری محصولات غذایی، کنکاش رفتار مصرف‌کنندگان، تکنیکهای بسته بندی در صنعت غذا و نقش دیداری در توسعه برندها می‌شود نیز همزمان با این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: حضور شرکت‌های خارجی فضای رقابتی ایجاد خواهد کرد .
رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌اللملی مشهد اظهار کرد: امروزه در شرایط خاصی از کشور قرار داریم، در این شرایط ترجیح ما بر این است که از فضای ممکن نهایت بهره را ببریم.
هوشنگ نژاد بیان کرد: در حال حاضر یکی از ظرفیت‌های مهم صادرات حضور در نمایشگاه استو سعی ما بر این است که روال برگزاری تقویم نمایشگاهی خود را دنبال کنیم.
وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت‌های شرکت های دانش‌بنیان در برگزاری نمایشگاه ها استفاده کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات