پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند

بسمه تعالی

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم ایران اسلامی به یاد تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و با هنر که در مسیر شهادت خدمت صادقانه در ایران اسلامی را عینیت بخشیدند مزین به نام هفته دولت گشته است. تلفیقی از شهیدان مسیر خدمت و تلاشگران عرصه کار و فعالیت که هنگامه ارزشمندی در تقدیر و تجلیل از ممارست دولتمردان را به وجود آورده است .

تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران پر از انسان‌های بزرگ و اثرگذاری است که جانانه و فداکارانه برای سرافرازی و سربلندی این مرزوبوم از جان و مال خود گذشته‌اند و خاطره‌ای شیرین و کارنامه‌ای تحسین‌برانگیز از خود به‌جای گذاشته‌اند .

هفته دولت فرصتی مغتنم در پاسداشت و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان والامقام مسئول وکارمند است که حضور در سنگر جهاد و شهادت در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به حضور دنیوی ترجیح دادند و با خون سرخ خویش در روزهای افتخار و حماسه، تلالو روشنی از ایمان و عمل را به یادگار نهادند .

اینجانبان ضمن تبریک هفته دولت ، فرصت را غنیمت شمرده روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده را به تمامی کارکنان پرتلاش در همه عرصه های مختلف اداری ، اجرایی به ویژه کارمندان خدوم شهرداری ها و ادارات شهرستان تبریک عرض نموده ، توفیق روزافزون شما بزرگواران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستاریم .

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات