کودکان تحت پوشش خیریه‌های شهر پای نمایش سیرک آفتاب می‌نشینند

کودکان تحت پوشش خیریه‌های شهر پای نمایش سیرک آفتاب می‌نشینند

کودکان تحت پوشش خبریه‌های شهر پای نمایش سیرک آفتاب می‌نشینند

با همکاری شهرداری مشهد، کودکان تحت پوشش خبریه‌های شهر پای نمایش سیرک آفتاب می‌نشینند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان این مطلب، گفت: به مناسبت دهه ولایت و با همکاری شهرداری مشهد و با مشارکت سیرک آفتاب، کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۵ سال حاشیه شهر که تحت پوشش خیرهای مشهد هستند، پای نمایش سیرک بین‌المللی آفتاب خواهند نشست.
رضا دانایی با بیان اینکه ایجاد اوقات شاد و مفرح برای کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست حاشیه شهر مورد تاکیداست، اظهار کرد: ۱۱۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان حاشیه شهر که تحت پوشش ۳۰ خیریه هستند، عصر امروز شنبه سوم شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ حضور دارند.
وی در ادامه بیان کرد: سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ویژه برنامه شاد، مفرح و آموزشی را ویژه کودکان حاشیه شهر که تحت پوشش خیریه‌ها هستند، در تابستان امسال تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به برپایی کلاس‌های مهارت آموزی و حضور در تئاترهای ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: همچنین برنامه ریزی برای استفاده کودکان حاشیه شهر از امکانات رفاهی شهر در دست انجام است.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات