انفجار و ریزش  آوار در مشهد ۱۰ نفر را بکام مرگ برد/ ۷ نفر توسط  ...

انفجار و ریزش آوار در مشهد ۱۰ نفر را بکام مرگ برد/ ۷ نفر توسط ...

انفجار و ریزش  آوار در مشهد۱۰ نفر را بکام مرگ برد/ ۷ نفر توسط نیروهای آتش نشانی از زیر آوار زنده بیرون آورده شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در پی حادثه انفجار و ریزش آوار ۱۰ نفر جان خود را از دست داده و ۷ نفر مصدوم شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، آتشپاد حسن جعفری افزود: مقارن ساعت ۵:۴۵ صبح امروز حادثه انفجار و ریزش آوار به مرکز عملیات آتش‌نشانی اعلام شد که به دنبال آن نیروهای آتش‌نشانی نزدیکترین ایستگاه پس از پنج دقیقه بعد از اعلام در محل حادثه واقع در شهرک شهید رجایی، پورسینای ۲۲ حاضر شدند.
وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی حادثه نیروهای مستقر در محل تقاضای نیروی کمکی کردند که به سرعت نیروهای ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی با ۵۰ نفر آتش‌نشان به محل اعزام شدند تا نسبت به بیرون آوردن حادثه دیدگان از زیر آوار اقدام کنند.
جعفری تصریح کرد: با توجه به گستردگی انفجار و تخریب کامل ۳ واحد مسکونی شخصا در محل حادثه حاضر شده و از نزدیک بر امدادرسانی نظارت داشتم که متاسفانه در این حادثه ۶ نفر در محل حادثه جان خود را از دست داده و ۴ نفر نیز بعد از اعزام به بیمارستان جان خود را بر اثر جراحات وارده از دست داده‌اند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه نشت گاز شهری و انفجار دلیل تخریب ساختمان‌ها اعلام شده است، اظهار کرد: بر اثر این حادثه ۳ واحد مسکونی که غیرمجاز ساخته شده‌اند به صورت ۱۰۰ درصد تخریب و ۱۵ واحد مسکونی نیز ۱۰ تا ۶۰ درصد آسیب دیده‌اند.
وی گفت: در هنگام وقوع حادثه ۱۴ نفر در یک واحد و ۳ نفر در واحد کنار آن حضور داشتند و خوشبختانه واحد سوم خالی از سکنه بوده است که از این تعداد متاسفانه ۱۰ نفر کشته و ۷ نفر نیز از زیر آوار توسط نیروهای آتش نشانی زنده بیرون آورده و تحویل اورژانس شدند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات