تشریح اقدامات انجام شده در بخش راهداری برای سفرهای تابستانی

تشریح اقدامات انجام شده در بخش راهداری برای سفرهای تابستانی

حیدر مطاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح راه‌های کشور جهت سفرهای تابستانی ۹۷ اظهار داشت: مطابق با برنامه‌ریزی راهداری جاری و دوره ای، اقدامات در بخش ایمنی، نگهداری راه‌ها، مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات در سطح راه‌های کشور انجام شده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در بخش ایمنی گفت: خط کشی راه‌های پرتردد به طول ۳۵۰۰۰ کیلومتر احیا و برای ۶۶ نقطه روشنایی فراهم شد. همچنین به تعداد ۱۰۵ هزار تابلوهای اخطاری و انتظامی و مسیرنماها در محور های شریانی، همچنین تابلوهای اطلاعاتی به میزان ۹۰۴۰ متر مربع نصب گردید.

مطاعی افزود: بازسازی و تکمیل حفاظ‌های میانی، کناری و حفاظ پل‌ها به میزان ۲۷۲ کیلومتر،‌ اجرای ۵ باب استراحتگاه در راه‌های با نرخ واژگونی بالا و اصلاح شیب شیروانی جهت بخشنده نمودن مسیر به میزان ۲۷۸۳ کیلومتر در راه‌های پرتردد از دیگر اقدامات انجام شده در بخش ایمنی است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اقدامات حوزه نگهداری راه‌ها نیز بیان داشت: برای سفرهای تابستانی ۹۷ به میزان ۱۰۰۰ کیلومتر روکش آسفالت و ماسه آسفالت، ۴۰۰ کیلومتر عملیات لکه گیری آسفالتی، ۱۴۰۰ کیلومتر عملیات درزگیری با قیر پلیمری، ۱۰۰ کیلومتر عملیات میکرسرفیسینگ، ۸۱۵ کیلومتر عملیات فوگ سیل امولسیونی، ۱۵ کیلومتر عملیات چیپ سیل برنامه ریزی اجرا شده است.

مطاعی یادآور شد: میزان تناژ کل آسفالت پخش شده در سطح راه‌های کشور حدود ۱.۹میلیون تن و ۱۴۹ نقطه –مقطع پر تصادف رفع و ایمن‌سازی شده است.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایان به اقدامات انجام شده در بخش مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات اشاره کرد و گفت: در این بخش ایمن‌سازی، پاک‌سازی و منظر آرایی ایستگاه‌های عوارضی در دستور کار قرار گرفت و بیش از ۶۷۴ راهدارخانه ثابت و سیار و ۱۲۰۰ اکیپ گشت‌های راهداری در سطح راه‌های کشور جهت سرویس دهی به هموطنان تجهیز و آماده سازی شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات