از منطقه ۶ شهرداری اصفهان چه خبر؟

از منطقه ۶ شهرداری اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث بوستان‌های شهید کشوری و روح الامین در منطقه شش تکمیل و آماده بهره برداری است.

محمدرضا برکت  اظهار کرد: به دنبال ایجاد فضای بانشاط در سطح منطقه، احداث پارک ۱۷ هکتاری در مجموعه شهید کشوری به صورت مشارکتی با بخش خصوصی انجام شده است.

وی افزود: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد تومان ظرف مدت ۲۴ ماه تکمیل شد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان به احداث پارک جنگلی روح الامین اشاره کرد و گفت: پارک جنگلی روح الامین به مساحت حدود هشت هکتار و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تکمیل شده و تا پایان شهریور در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

برکت در خصوص پروژه‌های فعال این منطقه ادامه داد: پروژه پردیس هنر در محل سابق شهربازی آبشار در فضایی به مساحت ۷۵ هزار مترمربع در دست احداث است و تا دو ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۲۷ میلیارد تومان از منابع اعتبارات منطقه شش به این پروژه اختصاص داده شده است، گفت: جاده ورودی، جاده VIP ، برکه‌ها و آبشار، فرش گل، دالان بهشت و پارکینگ، سالن آمفی تئاتر رو باز، گلخانه، آبنمای مرکزی، جاده اصلی، آبنمای پلکانی، باغ گل رز، کافی شاپ و رستوران در این بوستان در دست اجرا است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان به احداث دوربرگردان مقابل سالن اجلاس تصریح کرد: پروژه دوربرگردان شهید علی بالایی با هزینه ای بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات