احیاء کاربری هتل جهان‌نما در دستور کار مدیریت شهری/ سرمایه گذاران ورود کنند

احیاء کاربری هتل جهان‌نما در دستور کار مدیریت شهری/ سرمایه گذاران ورود کنند

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: مالکیت هتل ارگ جهان‌نما به همت مدیریت جدید شهری به شهرداری بازگشت و احیاء کاربری هتل جهان نما در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

شهرام رئیسی اظهار کرد: با توجه به اینکه ارگ جهان نما در هسته مرکزی شهر و در بدنه غربی میدان امام حسین (ع) قرار دارد، ساخت یک هتل در فاز یک و دو این ساختمان پیش‌بینی شده بود که در سال ۸۸ ساخت آن از سوی شهرداری به بنیاد تعاون ناجا واگذار شد.

وی با بیان اینکه با گذشت حدود ۱۰ سال بعد از واگذاری بخش هتل ارگ جهان نما تاکنون در این زمینه هیچ اقدامی صورت نگرفته است، تصریح کرد: مدیریت جدید شهری با توجه به موقعیت مناسب احداث این هتل، زیربنای ۳۰ هزار متر مربعی آن و فراهم بودن زیرساخت های لازم، احیاء کاربری هتل جهان نما را در دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: پس از انجام بررسی‌های لازم و برگزاری جلسات و پیگیری‌های شهرداری با بنیاد تعاون ناجا، قرارداد واگذاری فسخ شد و با محوریت یکی از شرکت‌های وابسته به شهرداری اصفهان، تفاهم نامه بازگرداندن این ملک به شهرداری تنظیم و طی قراردادی تفاهم نامه دو طرفه امضا شد.

وی با تاکید بر استفاده از توانمندی و پتانسیل بخش خصوصی برای احداث هتل جهان نما اظهار کرد: تمام سرمایه گذاران علاقه‌مند به ساخت هتل می‌توانند در این بخش، سرمایه‌گذاری کنند تا رونق به این ساختمان بازگردد.

رئیسی اظهار امیدواری کرد: در مدت زمان مشخص و با برنامه ریزی درست و با مشارکت بخش خصوصی ساخت هتل جهان نما انجام شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات