جلسه شورای اداری شهرستان فردوس همراه با آیین تکریم و معارفه شهردار جدید فردوس برگزار شد.

جلسه شورای اداری شهرستان فردوس همراه با آیین تکریم و معارفه شهردار جدید فردوس برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولین ادارات ، نهادها ، دستگاههای اجرایی شهرستان در محل سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی ارشاد برگزار شد، از زحمات و خدمات ارزنده مهندس حلاج مقدم در مدت خدمت ایشان در سمت شهردار فردوس تقدیر و آقای مهندس علی کاظمی به عنوان شهردار جدید فردوس منصوب و معرفی شدند .


در ابتدای جلسه فرماندار ، امام جمعه و رئیس شورای شهر فردوس در سخنانی از زحمات مهندس حلاج مقدم قدردانی و برای ایشان درسمت جدید در اداره کل دفتر امور شهری استانداری خراسان جنوبی آرزوی موفقیت کرده و از همه نهادها و ادارت شهرستان درخواست کردند برای همراهی و هم افزایی با شهردار جدید فردوس تلاش کنند.

در ادامه این جلسه مهندس حلاج مقدم ضمن  قدردانی از زحمات مهندس داستانی در دوره های متعدد تصدی سرپرستی شهرداری فردوس به  ارائه گزارشی کامل و جامع از عملکرد شهرداری فردوس طی سالهای ۹۱ تا ۹۷  پرداخت و در انتها نیز  از همراهی و همدلی پرسنل پرتلاش شهرداری فردوس و تمامی مسولین شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

مهندس علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بود که ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و همچنین هفته دولت از افزایش پروژه ها (۹۷۲ پروژه) و تخصیص اعتبارات نسبت به سال گذشته با توجه به فشارها و کارشکنی دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام عنوان کرد که لازمه آن را فقط در همدلی و همفکری مردم و مسئولان که توانسته توطئه دشمنان را نقش برآب کند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در موفقیت شوراها و مدیریت شهری پس از گذشت چهار دوره شوراها و سپری شدن دوره پنجم اشاره کرد و ادامه داد : رمز این موفقیتها سپردن کار مردم به خود مردم است چرا که شناسایی و رفع مشکلات مردم آسیب شناسی در مدیریت شهری با حضور مردم در شورا موثر بوده است.

مهندس علوی مقدم استفاده از مدیران قاطع و ریسک پذیر ، پاسخگو صادق ، اجرای عدالت و عدم تبعیض همچنین شفافیت دستورالعمل ها را را هی برای رفع هر چه بهتر مشکلات مردم دانست و از همه دستگاههای اجرایی خواست در جهت سرعت بخشیدن به خواسته های بحق مردم تلاش کنند.

معاون استاندار همچنین با اشاره به برپایی کنگره سرداران شهید استان در مهر ماه از مسئولان خواست با استفاده از ظرفیت بالای شهدا و آشنایی مردم و بخصوص نسل جدید با فرهنگ ارزشهای دفاع مقدس از فاصله افتادن بین مردم و مسئولین در بخش های مدیریت شهری جلوگیری شود.

وی در انتها از تلاشهای مهندس حلاج مقدم در دوره تصدی شهرداری فردوس تقدیر و از رصد ایشان برای حضور در استان عنوان کرد و همچنین انتخاب مهندس کاظمی را که از مدیران شایسته در سطح استان می باشد را به شورای شهر و مردم شهر فردوس تبریک گفت.

مهندس کاظمی شهردار فردوس نیز با تبریک هفته دولت و دهه امامت و ولایت ، از زحمات و تلاشهای مهندس حلاج مقدم به جهت خدمات اصولی و زیر بنایی قدردانی و از حسن اعتماد شورای اسلامی شهر فردوس تقدیر و تشکر کرد.

وی اصل اثر بخشی و کارایی و ایجاد محیط مناسب شهری را از سیاست های اساسی مدیریت شهری که با استفاده از کار کارشناسی و تخصصی و تشکیل اتاق فکر می توان به این مهم دست یافت عنوان کرد.

شهردار فردوس به برخی از برنامه ها و فعالیت های پیش رو اشاره کرد و افزود: نگاه ویژه به ظرفیت ها و استعدادهای شهر فردوس از منظر جغرافیایی ، فرهنگی و مذهبی با توجه به قرارگیری در مسیر زائران و مسافران بیشمار با در اولویت قرار دادن بر اسکان ، استقرار و خدمات رسانی به آنها ، توزیع عادلانه خدمات به همه نقاط شهر ، تقویت پیاده محوری در جهت سر زندگی و نشاط اجتماعی ، مرمت بافت تاریخی ارزشمند فردوس با استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی و اداره میراث شهرستان، توجه ویژه به بافت فرسوده و ناکارآمد شهری ، زیباسازی و اصلاح ورودیها با توجه به طرح تهیه شده ، نگاه کارشناسی و مدرن به فضای سبز ، استفاده از ظرفیتها ی هنرمندان ، نخبگان و صنعتگران بومی ، برگزاری و جشن های ملی و مذهبی ، توجه به اوقات فراغت بانوان و همچنین ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم ، مهمترین برنامه هایی می باشد که امیدواریم بتوانیم با همدلی و همکاری همه نهادها و ادارات شهرستان و همچنین کمکهای مسئولان در استانداری موجبات رضایت مردم شریف فردوس را جلب کنیم.

جلسه با قرائت حکم انتصاب مهندس کاظمی از سوی استاندار و تقدیم هدایا به مهندس حلاج مقدم توسط ادارات مختلف شهرستان به پاس تلاشهای ایشان پایان یافت ...

لینک اصل خبر در سایت شهرداری فردوس

    منبع خبر

    شهرداری فردوس

    شهرداری فردوس

    شهرداری فردوس یک شهرداری در شهر فردوس می باشد

    نظرات