پاسخگویی تلفنی معاونان وزیر راه و شهرسازی به شهروندان

پاسخگویی تلفنی معاونان وزیر راه و شهرسازی به شهروندان

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی با اشاره به شعار امسال هفته دولت با مضمون شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی اعلام کرد: سید سعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه هفتم شهریورماه ۱۳۹۷، به تماس های گرفته شده با شماره تلفن ۸۸۸۷۸۰۴۰-۰۲۱ پاسخ خواهد داد.

یادآوری می‌شود تبیین وظایف و ماموریتهای اصلی وزارتخانه و واحدهای وابسته براساس سیاست های کلی بخش حمل ونقل ، مسکن و شهرسازی و هدایت و راهبری امر تنظیم تشکیلات حوزه ستادی ،واحدهای‌استانی و وابسته براساس سیاست های کلی دولت و وزارتخانه به منظور اصلاح ساختار سازمانی آنها منطبق با ضوابط  سازماندهی ابلاغی از جمله وظایف معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی است.

همچنین از دیگر شرح وظایف این معاونت  راهبری امور نوسازی و تحول‌اداری، تهیه و تدوین برنامه استراتژیک منابع انسانی، برنامه های آموزشی و  راهبری امر استقرار نظام های اداری و استخدامی شامل نظامهای جذب ، استخدام و نگهداری نیروی انسانی ، حقوق و مزایا ، طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل ، امور رفاهی ، بازنشستگی و سایر امور استخدامی و مراقبت در حسن اجرای آنها منطبق با برنامه جامع نیروی انسانی است.

پاسخگویی تلفنی معاونت شهرسازی و معماری

بنابراین گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد: معاونت شهرسازی و معماری ساعت ۱۲ تا ۱۴ روز چهارشنبه هفتم شهریورماه ۱۳۹۷، به تماس های گرفته شده با شماره تلفن ۸۲۲۴۴۴۰۴-۰۲۱ پاسخ خواهد داد.

شرح وظایف  معاونت شهرسازی و معماری راهبری ونظارت عالیه بر امرتدوین سیاستها وضوابط ومقررات لازم معماری وطراحی شهری، اجرای طرحهای تخصصی معماری و طراحی شهری وطرح های ویژه شهرهای تاریخی، انجام اقدامات لازم در جهت بازیابی هویت اسلامی – ایرانی، اجرای طرحهای توسعه و عمران ملی ، منطقه ای ، ناحیه ای‌و محلی و راهبری و نظارت عالیه بر تنظیم و نحوه اجرای ضوابط و مقررات وآئین نامه های شهرسازی و معماری وطرحهای توسعه و عمران است.

از دیگر وظایف معاونت شهرسازی و معماری دبیری جلسات شورای عالی شهرسازی و معماری و نظارت برپیگیری ابلاغ و اجرای مصوبات آن تا حصول نتیجه از طریق واحدهای ذیربط، راهبری و نظارت بر کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و طرحهای مطالعاتی،تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف شهرسازی ‌و ‌معماری است.

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی در پایان تاکید کرد: برای تحقق شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی در وزارت راه وشهرسازی، افرادی که در این حوزه می خواهند امور مربوط را پیگیری کنند، می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز و در طول سال به سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی (http://shahrah.mrud.ir) مراجعه کنند.

سامانه شهراه، سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی است که هدف اصلی آن ایجاد پنجره واحد برای ارائه تمامی خدمات شهروندی وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های زیر مجموعه آن به صورت الکترونیکی و ارتباط دوسویه با شهروندان است.

علاوه بر این سامانه، تلفن های واحد ارتباطات مردمی ستاد وزارتخانه به شماره ۸۲۲۴۴۰۹۰-۰۲۱ در طول شبانه روز آماده دریافت پیام های و پیشنهادهای مردمی است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات