نوروزی: از ظرفیت‌های فرهنگی برای شاد کردن مردم استفاده می‌کنیم

نوروزی: از ظرفیت‌های فرهنگی برای شاد کردن مردم استفاده می‌کنیم

شهردار اصفهان با بیان اینکه ورزش، عامل شادی و نشاط اجتماعی است، گفت: شهرداری اصفهان توانسته است از ابتدای شروع کار خود از فرصت‌های فرهنگی برای شاد کردن مردم استفاده کند.

قدرت الله نوروزی در گردهمایی تلاشگران رسانه‌های ورزشی که از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه دو اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه ورزش، عامل شادی و نشاط اجتماعی است، اظهار کرد: ورزش، یک تفریح نیست، بلکه ابزاری برای تزریق شادی در جامعه و ارتقاء سطح سلامتی است.

وی افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم تا هر روز و هر شب در کلان‌شهر اصفهان، برنامه‌های مفرح و شاد اجرا و نشاط به جامعه تزریق شود، هیچ کس نمی‌تواند منکر مشکلات اقتصادی در کشور باشد، اما این مشکلات نیز نباید مانع شادی شهروندان شود.

شهردار اصفهان با اشاره به مشکلات اقتصادی در پی اعمال فشارهای خارجی ادامه داد: همه از مشکلات کشور اطلاع داریم و با رنج‌ها و غم‌های مردم آشنا هستیم، بنابراین در این راستا باید فضا را برای کم‌کردن مشکلات آنها و ایجاد روحیه شاداب بین مردم فراهم کنیم؛ در واقع با ایجاد فضاهایی بانشاط و روحیه شاد می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه کنیم.

نوروزی اضافه کرد: در این راستا شهرداری اصفهان توانسته است از ابتدای شروع کار خود از فرصت‌های فرهنگی برای شاد کردن مردم استفاده کند و هیچ شبی نیست که در این شهر جشنی نباشد، مگر شب‌هایی که منع شرعی و قانونی دارد.

وی با اشاره به اینکه خشکی و بی‌آبی زاینده رود بر روحیه شهروندان تاثیر منفی خواهد گذاشت، تصریح کرد: در چنین شرایطی باید برای شهروندان فضایی ایجاد کرد که از غم و اندوه آنها کاسته شود.

شهردار اصفهان با اشاره به به برگزاری دو رویداد مهم بین المللی در این شهر گفت: برگزاری کنفرانس بین المللی دانشمندان جهان با همکاری شهرک عملی و تحقیقاتی و برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان دو رویداد مهم پیش روی کلانشهر اصفهان است.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: این برنامه ها منشاء تحولات بزرگ در شهر باشد و شهروندان از این رویدادهای مهم فرهنگی و علمی بهره مند شوند.

وی به ظرفیت‌های گردشگری شهر اشاره کرد و ادامه داد: هر نقطه از شهر اصفهان به میزان قیمت یک چاه نفت، ارزش دارد، به طوری که چهارباغ اصفهان از چاه‌های نفت خوزستان نیز می‌تواند با ارزش‌تر باشد، بنابراین باید با استفاده از عقلانیت و تدبیر شرایطی فراهم شود تا از این ظرفیت‌ها درست استفاده شود و اصفهان به جایگاه واقعی خود برسد.

نوروزی بر رفع مشکلات خبرنگاران و رسانه‌های ورزشی تاکید کرد و گفت: برگزاری گردهمایی تلاشگران رسانه در عرصه ورزش باید تداوم یابد، زیرا این گردهمایی‌ها به تقویت همدلی در جامعه کمک می‌کند، امیدواریم شهرداری اصفهان به عنوان حلقه واسط بین رسانه، ورزش و جامعه بتواند هر ساله میزبان چنین گردهمایی‌ها باشد.

در این مراسم قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان از رسانه الکترونیک فوتبال اصفهان رونمایی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات