سومین همایش فین در مسیر توسعه   وپیشرفت برگزار شد

سومین همایش فین در مسیر توسعه وپیشرفت برگزار شد

در این همایش که به مناسبت نخستین سالگرد تاسیس انجمن توسعه فرهنگی اجتماعی فین درباغ فین کاشان برگزار گشت با استقبال بی نظیر شهروندان فین روبرو شد.

در این نشست فرهنگی اجتماعی سیاسی، معاون استاندار و فرماندار کاشان به سخنرانی پرداخت
حمیدرضا مومنیان معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه عمده رسالت تشکل ها و ngoهای مانند انجمن توسعه فین همین پیگیری حقوق شهروندی و مطالبه گری است افزود: اکنون که دشمنان قسم خورده نظام در پی ایجاد فضایی برای از بین بردن امید و روحیه جنگندگی مردمان این دیارند وظایف مسئولین و به تبع آن نهادهای اجتماعی در شفاف سازی و آگاهی رسانی به شهروندان چند برابر می شود.
وی با اشاره به فعالیت های انجام شده توسط انجمن توسعه خاطر نشان کرد: همبستگی و پشتیبانی از نهادهای مردمی و ایجاد اعتماد عمومی بین مردم و مسئولین رمز موفقیت نظام است.

در این همایش که با گزارش عملکرد یکساله انجمن و همچنین تقدیر از ورزشکاران خطه فین برگزار شد به مناسبت نامگذاری شهر کاشان به پایتخت کتاب ایران از کتاب فین به روایت عکس اثری از قاسم گندمی فینی،  با حضور مسئولین اداره ارشاد شهرستان رونمایی شد.
در پایان این مراسم مهندس ابوالفضل ساروقیان مدیر منطقه چهار شهرداری با اشاره به اهمیت نقش معتمدین در اجرای برنامه های شهری ، این حرکت را برگ زرینی ازخدمات دوره جدید مدیریت شهری عنوان و اظهار امیدواری کرد که این همبستگی و اتحاد روز افزون شود و موجبات رضایت شهروندان را فراهم نماید.

لازم به ذکر است با بیانات حجت الاسلام صدیقی پیرامون مشکلات منطقه و بیان درخواست های مردمی و مهمترین مشکل  منطقه که برداشت بی رویه و هدررفت آب چشمه سلیمانیه به عنوان چشم کاشان و فین با قول مساعد فرماندار مقرر شد با بررسی موارد مطرح شده توسط فرمانداری کارگروهی ویژه جهت بررسی این موارد صورت پذیرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات