جزئیات برگزاری جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در تبریز

جزئیات برگزاری جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در تبریز

به گزارش شهریار، طاهر فرنود در جلسه هم‌اندیشی جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان تبریز گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و تحقق نگرش عدالت فرهنگی و تمرکز زدایی برنامه‌های فرهنگی، این جشنواره امسال در تبریز همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آثار منتخب سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به منظور تقویت نشاط اجتماعی و ایجاد فضای فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در مراکز استان‌های کشور از جمله تبریز اکران می‌شوند.

فرنود، دبیر جشنواره را محمدمحمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرد و گفت: انجمن سینمای جوانان تبریز نیز قرار است کارهای اجرایی جشنواره را انجام دهد. محل اصلی برگزاری جشنواره و اکران فلیم‌ها، مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹بهمن، موسسه سینمایی الف خواهد بود.

وی درباره زمان برگزاری جشنواره و اکران فیلم‌ها تشریح کرد: شنبه، ۱۰ شهریور سال جاری مراسم افتتاح این جشنواره در تبریز همزمان با اکران رایگان یکی از فیلم‌ها برگزار می‌شود و جشنواره تا ۱۴شهریور ادامه خواهد یافت.

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تبریز افزود: هرروز ۲فیلم در سانس‌های ساعت ۱۸ و ۲۰ اکران خواهند شد و بلیط‌ها به قیمت ۱۰هزار تومان از سایت اینترنتی Eblit.com قابل خریداری می‌باشد. برای خریدارهای جمعی نیز تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین درخصوص بخش جنبی این جشنواره گفت: نمایشگاه کودک و نوجوان برای معرفی فعالان فرهنگی و آموزشی در مجتمع سینمایی الف برپا خواهد شد که در این بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی یاری‌گر ما خواهد بود.

فرنود یادآور شد: ۵فیلم ماندگار حوزه کودک و نوجوان نیز در حاشیه این جشنواره به صورت رایگان جهت ایجاد فضای نشاط‌انگیز بین خانواده‌ها در پارک‌ها یا فضاهای دیگر شهری اکران خواهند شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات