تلاش ما ایجاد شور و اشتیاق میان جوانان و هنرمندان است

تلاش ما ایجاد شور و اشتیاق میان جوانان و هنرمندان است

تلاش ما ایجاد شور و اشتیاق میان جوانان و هنرمندان است

شهردار مشهد مقدس با اشاره به برگزاری جشنواره عکس خانه بهار ۹۷ گفت: تلاش داریم با هدف ایجاد شور و اشتیاق میان جوانان و هنرمندان از این گونه برنامه‌ها بیشتر برگزار کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مقدس، تقی‌زاده خامسی در مراسم اختتامیه جشنواره عکس خانه بهار ۹۷ که با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر مشهد و هنرمندان رشته عکاسی در بوستان ملت برگزار شد، افزود: ۵۰۰ سال از انقلاب صنعتی و علمی گذشته است و بشر بهره‌های زیادی از تکنولوژی برده است اما باید پرسید در مقابل چه چیزهایی را از ما گرفته است.
وی اضافه کرد: یکی از امکاناتی که تکنولوژی و علم در اختیار ما گذاشته همین تلفن همراه است که قرار بود همراه ما باشد اما گویا اکنون ما همراه او هستیم و اگر لحظه ای نباشد دچار استرس و نگرانی می‌شویم.
شهردار مشهد مقدس با اشاره به سختی‌های گرفتن یک عکس در گذشته ادامه داد: اما اکنون و با وجود تلفن‌های همراه هر فرد می‌تواند ۱۰۰ عکس بگیرد و از میان آن یک عکس را انتخاب کند، اما گرفتن یک عکس خوب هنر می‌خواهد.
تقی‌زاده خامسی به برگزاری جشنواره عکس توسط شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با هدف ایجاد شور و اشتیاق میان جوانان و هنرمندان از این گونه برنامه‌ها بیشتر برگزار کنیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات