نیروهای شهرداری ارومیه در راستای چارت جدید ساماندهی شدند

نیروهای شهرداری ارومیه در راستای چارت جدید ساماندهی شدند

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار ارومیه اعلام کرد: نیروهای شهرداری به استثناء سازمان عمران در راستای چارت جدید شهرداری  ساماندهی شدند .

به گزارش ارتباطات و بین الملل شهردرای ارومیه، صادق حسین دوستی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار ارومیه  با اعلام این خبر گفت: از  سال گذشته با توجه به ابلاغ چارت جدید شهرداری ارومیه از سوی وزارت کشور، به دستور شهردار ارومیه ساماندهی نیروها و انتصاب مدیران شهرداری بر اساس آن آغاز شد.

وی  یادآورد شد: در حوزه منابع انسانی، تکمیل چارت اداری و ساختار نیروی انسانی که از سال گذشته کلید ان خورد  امسال نیز تداوم داشت.

حسین دوستی با بیان اینکه با ساماندهی نیروهای انسانی سعی بر کوچک شدن بدنه سازمان است، بیان کرد: نگاه ما به ساماندهی نیروهای انسانی نگاه تلفیقی از نیروهای ستادی و  اجرایی است که با کوچک شدن بدنه شهرداری در چارت جدید مقوله برون سپاری در بخش اجرایی صورت می گیرد و چارت جدید شهرداری ارومیه نظارتی و ستادی خواهد بود .

وی با بیان اینکه توسعه منابع انسانی روال مشخصی و علمی برای مدیریت منابع انسانی را طی می کند، اظهار کرد: در ساختار جدید جابه جایی  شغلی صورت نمی گیرد بلکه جانمایی شغلی جایگزین آن می شود و این جانمایی ها بر اساس فاکتورهایی چون سوابق و میزان تحصیلات بررسی می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار ارومیه  بیان کرد:  سیستم مدیریت صحیح نیروی انسانی شامل مراحل جذب و بگار گیری ،آموزش ارزیابی ، انتصاب ، چرخش شغلی و جابجایی ، بازنشتگی و  دوران پس از بازنشتگی است.

وی در خصوص نیروهای قراردادی که از طریق آزمون تبدیل وضعیت قرار بود پیمنی شوند گفت: فعلا زمان برگزاری آزمون فوق مشخص نیست و در صورت برگزاری آزمون نیروهای قراردادی بر حسب شرایط گفته شده جانمایی نهایی  می شوند  و بعد از آزمون قرارداد آنها به پیمانی تبدیل می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار ارومیه  افزود: با برگزاری ازمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری وضعیت کنونی از نظر پایداری شغلی ارتقا می یابد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات