حضور مدیر کل و اعضای شورای عالی استانهای کشور در مهدیشهر

حضور مدیر کل و اعضای شورای عالی استانهای کشور در مهدیشهر

حضور جناب آقای دکتر شایان مدیر کل امور استانها، جناب آقای مهندس پالوچ مدیر کل حوزه ریاست شورای عالی استانها، جناب آقای دکتر چوبداری مشاور عالی ریاست شورای عالی استانها، جناب آقای مهندس حاجی بگلو دبیر کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای عالی استانها و آقایان برزه کار و شاه حسینی اعضای شورای عالی استانها در شهر گردشگری مهدیشهر و دیدار با #شهردار_مهدیشهر، معاونین شهردار و #اعضای_شورای_شهر_مهدیشهر در محل شهرداری

با حضور در شهر مهدیشهر و در دیدار با #شهردار_مهدیشهر و #اعضای_شورای_شهر_مهدیشهر بیان شد.

✅ دکتر شایان مدیر کل امور استانهای کشور: خدا را شاکرم در خدمت شما عزیزان هستم و تشکر ویژه از آقای برزگر و #شورای_اسلامی_شهر_مهدیشهر که با مدیریت خوب خود باعث شدند شهردار عزیز آقای حاجی بگلو با این انگیزه، شور و حال در حال خدمت رسانی به مردم باشد.

✅ وی ادامه داد: امروز بسیار روز خوبی برای بنده و همکاران بود چرا که مهدیشهر اولین شهری بود که مشاهده کردیم، شهردار و شورای شهر آن عاشقانه با هم برای مردم کار می کنند و از این بابت بسیار خرسندم.

✅ شایان در بخشی از صحبت های خود اشاره ای به جلب اعتماد مردم داشت و گفت: برای جلب اعتماد مردم باید از خود گذشتگی داشت که همین اعتماد مردم است که تبدیل به پول و سرمایه می شود و در نتیجه اعتمادی که بین شهرداری، شورای شهر و مردم بوجود می آید سرمایه گذار نیز اعتماد کرده و وارد شهرستان می شود که نفع آن برای همه خواهد بود.

◽️دکتر چوبداری مشاور عالی ریاست شورای عالی استانها مطرح کرد: تشکر از #شورای_اسلامی_شهر_مهدیشهر که به یک جوان به عنوان سکاندار #شهرداری_مهدیشهر اعتماد کردند و اگر این نگاه در وزارت خانه ها و مدیریت های اجرایی کشور اتفاق نیفتد در کل کشور و آینده اجرایی و مدیریت کلان با مشکلات جدی مواجه می شویم.

◽️وی ادامه داد: باید این حقیقت را بپذیریم که متولدین دهه های ۲۰ و ۳۰ باید در سمت مشاوری فعالیت کنند و عرصه را در خدمت جوانان بگذارند که این اقدام از ضروریات است.

✅ مرادعلیان سخنگوی #شورای_اسلامی_شهر_مهدیشهر بیان داشت:

✅ یکی از علتهای انتخاب شهردار جوان علاوه بر معیارهای علمی و… اثبات توانمندی جوانان بواسطه نیرو و انگیزه جوانی بوده است.

✅ هر جا صحبت از عدالت اجتماعی،نشاط اجتماعی، امید به زندگی ،آسیب های اجتماعی و.. است این مردم هستند که محور این کلمات می باشند که بخش عمده ارتباط به نوعی با هر کدام از این مباحث بسیار آشنا که میشنویم بواسطه خدمات ارائه شده توسط شهرداریها و مدیریت شهری اتفاق خواهد افتاد بنابراین توجه ویژه به مطالبات و درخواستهای مهم این نهاد عمومی و قدرتمند باید از اولویتهای مقامات ارشد کشور باشد.

✅ راه های کسب درآمدی متفاوتی را باید شهرداری ایجاد کند ، از جمله گردشگری و IT ، که توانسته ایم در بحث IT با اقداماتی که انجام شده به عنوان #اولین_شهر_هوشمند استان سمنان معرفی شویم تا در دو حوزه درآمدزایی و مهمتر از آن ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم ادای دین کنیم.

✅ تشکیل کمیسیون های متعدد توسط #اعضای_شورای_شهر_مهدیشهر و اقدامات تخصصی در بحث های مختلف شهری و حضور افتخاری مردم بعنوان بازوهای توانمند و کمکی شورای پنجم برای ما بهره بزرگی در این مدت بوده است.

✅ بر این اعتقاد هستیم که شورای شهر تنها متولی عمرانی نیست ، بلکه متولی اجتماعی،سیاسی ،فرهنگی نیز میباشد و در همین مسیر در فعالیتهای فرهنگی اجتماعی ،تعاونی و.. نیز در حد توان ، همراه و حامی مردم بوده ایم.

✅ مشکلات و دغدغه مردم شهر ، مشکل ماست. آن را به مسئولین منتقل خواهیم کرد.

✅ مهمترین خواسته از شورای عالی استانها و خصوصا از ریاست محترم آن جناب مهندس مرتضی الویری طبق برنامه اعلامی این بزرگوار در اسفند ماه ۹۶ جهت پیگیری در سال ۹۷ ، که برای مدیریت شهری دارای اهمیت زیادی می باشد ، #لایحه_مدیریت_یکپارچه_شهری است که به موجب آن چند گانگی در اجرا ، به مردم هزینه تحمیل نکند و برخی کارها هم توسط دولت و هم توسط شهرداریها انجام نشود ، همچنین لایحه بسیار مهم #درآمد_پایدار برای شهرداریها و تبدیل آن به قانون در مجلس شورای اسلامی ،
ان شاءالله با تلاش این عزیزان محقق گردد ، تا بخش عمده مشکل شهرداریها رفع شود و در نتیجه رفع آن ، حداکثر رضایتمندی شهروندان عزیز را از زندگی در شهر داشته باشیم.

روابط عمومی شهرداری  و شورای اسلامی شهر مهدیشهر

photo_۲۰۱۸-۰۶-۲۳_۱۹-۵۹-۵۳

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مهدی شهر

    منبع خبر

    شورای شهر مهدی شهر

    شورای شهر مهدی شهر یک شورای شهر در شهر مهدى شهر می باشد

      نظرات