توزیع فیش های نوسازی منازل مسکونی از شهریور ماه سال جاری

توزیع فیش های نوسازی منازل مسکونی از شهریور ماه سال جاری

توزیع فیش های نوسازی منازل مسکونی از شهریور ماه سال جاری

حسین بهزاد پور شهردار تاکستان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم و با آرزوی سلامتی برای همه شهروندان گفت: یکی از منابع درآمد پایدار شهرداری ها عوارض نوسازی است که شهرداری تاکستان برای اولین بار اقدام به توزیع فیش این عوارض نموده است .

پرداخت قبوض عوارض در حقیقت مشارکت شهروندان در پویایی و نوسازی و زیبایی شهر است. و به همراه فیشها جزواتی جهت آشنایی شهروندان از دلایل پرداخت عوارض نوسازی، بندهایی از قانون نوسازی و محل های هزینه کرد این عوارض به حضور شهروندان تقدیم می گردد.

شهردار تاکستان ادامه داد :  بر اساس قانون نوسازی در صورت خوش حسابی شهروندان در پرداخت ، این قبوض شامل ۱۰ درصد تخفی و در صورت عدم پرداخت تا پایان سال شامل ۹ درصد جریمه دیرکرد خواهد بود. در صورتی که شهروندان عزیز در قبوض خود با ایراد و یا اشکالی مواجه شوند می توانند جهت رفع آن به واحد نوسازی شهرداری تاکستان مراجعه نمایند تا مشکل آنان مرتفع گردد.

بهزادپور تاکید کرد:  اگر میخواهیم شهری زیبا برای دیدن و گشتن و امکانات رفاهی شهری و اماکن تفریحی داشته باشیم باید در ساختن، آبادانی و عمرانش تشریک مساعی کنیم.

شهردار تاکستان در پایان ضمن تشکر از شهروندان فهیم افزود با توجه به اینکه عملیات توزیع فیشها توسط نیروهای اداره پست شهرستان تاکستان با مراجعه به درب منازل انجام می گردد درخواست نمود تا شهروندان همکاری های لازم را با این عوامل داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تاکستان

    منبع خبر

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان یک شهرداری در شهر تاکستان می باشد

      نظرات