پل تقاطع غیرهمسطح «خلیج فارس» شهر تاکستان افتتاح شد

پل تقاطع غیرهمسطح «خلیج فارس» شهر تاکستان افتتاح شد

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، امروز مقارن با سومین روز از هفته دولت با حضور علی فرخزاد معاونت عمرانی استاندار، محمد مبین سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان، بهزادپور شهردار تاکستان، صیاد رحمانی ریاست شورای شهر تاکستان و جمعی از مدیران شهرستان پل تقاطع غیرهم سطح ورودی شهر تاکستان و مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال از بخش اعتبارات دولتی شهرداری تاکستان در ۴۵۰ الی ۵۰۰ مترمربع و ۲۲ متر دهنه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهزادپور شهردار تاکستان در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و تشکر از مجموعه شهرداری و شورای چهارم گفت: تقاطع اولیه غیرهم سطح با قرداد اولیه ۷ میلیارد تومان جهت اتصال شهر تاکستان به مجموعه ۲۲۰ هکتاری شمال شهر تاکستان درهفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: که برای اجرای این پروژه عمرانی وشهرسازی  ۹ هزار متر مکعب بتن، ۲۳۰۰۰ متر مکعب خاک برداری و ۴۵۰ تن بین در این پل به کاررفته است و عملیات رنگ آمیزی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی پل خلیج فارس توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  صورت گرفته است.

صیاد رحمانی رئیس شورای شهر تاکستان در این مراسم ضمن تشریخ عملیات عمرانی پل خلیح فارس خطاب به معاونت عمرانی استاندار درخصوص راه های ارتباطی شهر تاکستان و زمین های ۲۲۴ هکتاری شمال تاکستان، باند کندروی جنوبی میدان سیلو تا شهر تاکستان و اتصال جاده سلامت به پارک کوهستانی شهدا مساعدت مالی را تقاضا کرد و در ادامه خواستار تخصیص اعتبارات دولتی جهت پیشبرد برنامه های توسعه شهر شد.

درادامه محمد مبین سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان گفت با بهره برداری از این پل تقاطعی علاوه بر جلوگیری از سوانح جاده بین شهری، بخش قابل توجهی از ترافیک ورودی شهرتاکستان کاهش می یابد.

گفتنی است، محمد مبین سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان به همراه علی فرخزاد معاونت عمرانی استاندار با هیئت همراه دو دیدار با امام جمعه شهر، خانواده معظم شهدا داشته و با حضور در مزار شهدای تاکستان به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تاکستان

    منبع خبر

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان یک شهرداری در شهر تاکستان می باشد

      نظرات