جوایز شهروندان خوش حساب  پرداخت عوارض  نوسازی سالیانه شهرداری سنندج اهداء شد

جوایز شهروندان خوش حساب پرداخت عوارض نوسازی سالیانه شهرداری سنندج اهداء شد

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج گفت: با هدف تقدیر از شهروندانی که سال گذشته بموقع نسبت به پرداخت عوارض نوسازی سالیانه خود اقدام کردند علاوه بر تخفیف ۱۰ درصدی از طریق قرعه کشی جوایزی نظیر دوچرخه  و تبلت تعیین و به شهروندان اهداء شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: شب گذشته و در حاشیه مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی محلات جوایز شهروندان خوش حساب عوارض نوسازی سالیانه اهداء شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج اظهار داشت: بخشی از هزینه های نگهداری و اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در سطح شهر از محل پرداخت عوارض شهروندان تامین می شود.

کمال کاظمی افزود: پرداخت بموقع عوارض نوسازی سالیانه از سوی شهروندان می تواند شهرداری را در اجرای بهتر برنامه ها وخدمات مطلوبتر به شهروندان در سطح شهر یاری کنند.

وی گفت: سال گذشته با هدف ترغیب و تشویق شهروندان به پرداخت بموقع عوارض نوسازی سالیانه   علاوه بر تخفیف ۱۰ درصدی جوایزی نظیر دوچرخه و تبلت هم در نظر گرفته شد.

کاظمی عنوان کرد: خوشبختانه شهروندان سال گذشته با پرداخت عوارض نوسازی سالیانه خود کمک مهمی به مجموعه مدیریت شهری نموند و این شهرداری هم با هدف قدردانی از مشارکت آنها اقدام به قرعه کشی از بین شهروندانی که بموقع عوارض خود را پرداخت نمودند کرد.

وی از اهداء حوایز شهروندان خوش حساب پرداخت عوارض شهرداری سنندج خبر داد و گفت: شب گذشته و در حاشیه مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی محلات این جوایز  شامل ۲۰  دستگاه دوچرخه  وچندین دستگاه تبلت به شهروندان  اهداء شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات