وحدت و همگرایی مردم و مسئولان سنندج مثال زنی است

وحدت و همگرایی مردم و مسئولان سنندج مثال زنی است

مشاور فرهنگی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه مردم سنندج همواره در برنامه‌های عمومی همراه مسئولان هستند و حضور چشمگیری دارند، گفت: وحدت و همگرایی مردم و مسئولان این شهر مثال زدنی است.
به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، سید حجت سعیدی مهدوی شامگاه امروز شنبه(۱۰ شهریور) در آیین افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد محلات سنندج، ضمن اشاره به تاثیر ورزش در سلامت و نشاط جامعه، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در خودشکوفایی این است که بخشی از ساعات روز را به ورزش اختصاص دهیم اما متاسفانه علیرغم آگاهی از این مسئله، اهمال می‌کنیم و قدردان سلامتی نیستیم.
وی ورزش را امری مهم و تاثیرگذار در نشاط جامعه دانست و گفت: ورزش نه تنها سلامت جسمی بلکه سلامت روحی و روانی به همراه دارد و باید مردم از تاثیر آن بر فرد و جامعه آگاه شوند.
مشاور فرهنگی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به مشکلات اقتصادی کشور اشاره و عنوان کرد: در خصوص شرایط ایجاد شده، دولت مبرا نیست اما مشکل اساسی به ما برمی‌گردد و اختلاص، گران فروشی و سایر مسائلی که اقتصاد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، صرفا مربوط به دولت نیست.
وی تاکید کرد: تا زمانی که ما ایرانیان از مرکب حرص پایین نیاییم، دولت نمی‌تواند برای اقتصاد اقدامی انجام دهد و این از واضحات است.
سعیدی مهدوی با اشاره به ضرورت برگزاری چنین برنامه‌هایی جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه، گفت: برخی برنامه‌ها علیرغم اهمیت، با بحران مخاطب روبرو هستند اما استقبال مردم سنندج از این برنامه و سایر برنامه‌های عمومی خیلی خوب بوده و جای افتخار دارد.
وی استقبال مردم را نشان دهنده اهمیت قائل شدن آنان برای ورزش و آگاهی به تاثیر آن دانست و بر تداوم این برنامه‌ها از سوی شهرداری و شورای شهر تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات