احسان نوذری سرپرست معاونت فنی و شهرسازی شهرداری زرند:۱۰۶۴تن آسفالت در زمینه لکه گیری معابر در طی یکسال گذشته پخش شده است.

احسان نوذری سرپرست معاونت فنی و شهرسازی شهرداری زرند:۱۰۶۴تن آسفالت در زمینه لکه گیری معابر در طی یکسال گذشته پخش شده است.

مهندس احسان نوذری سرپرست معاونت فنی و شهرسازی از حجم بالای تولید اسفالت در شهرداری زرند نسبت به سالهای گذشته خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس نوذری با بیان اینکه رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت پخش شده در سطح معابر و خیابان ها می تواند تاثیر بسزایی در روانسازی ترافیک شهر داشته باشد گفت:یکی از اولویتهای این شهرداری رسیدگی بیشتر به وضعیت آسفالت معابر و محلات سطح شهر می باشد .

وی از حجم بالای تولیدی آسفالت شهر زرند خبر داد و گفت:شهرداری زرند به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان در سال ۹۷ سعی دارد تولید اسفالت خود را افزایش دهد و برنامه ریزی مدیریت شهری شهرداری زرند به گونه ای است تا بیشترین در صدر رضایت شهروندان را رد این قضیه بهمراه داشته باشد.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه مهندس مهدلو شهردارزرند به ساماندهی وضعیت آسفالت معابر شهری، سعی شده است تا با هدفمند کردن برنامه‌های زیر سازی و آسفالت ، گام‌های موثری در تحقق نهضت آسفالت برداشته شود .

مهندس نوذری در ادامه به آغاز طرح لکه گیری معابر شهر زرند اشاره کرد وافزود:در طی یکسال گذشته بیش از ۱۰۶۴تن آسفالت برای لکه گیری معابر سطح شهر تولید و پخش شده است.

وی در پایان از اغاز عملیات نقشه برداری چندین معبر در شهرک شهید باهنر خبر داد.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات