وابستگی منابع مالی شهرداری یاسوج به عوارض ساخت و ساز کاهش می‌یابد

وابستگی منابع مالی شهرداری یاسوج به عوارض ساخت و ساز کاهش می‌یابد

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه در گذشته ایجاد منبع درآمد پایدار در نگاه مدیریت شهری جایگاهی نداشت، گفت: وابستگی شهرداری به عوارض از جمله ساخت و ساخت کاهش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر نستهن مقدم اظهار داشت: تاکنون بخش زیادی از بودجه سالانه شهرداری با نگاه به عوارض و کمیسیون‌ها بسته می‌شد که این موضوع افتخار ندارد زیرا در این شرایط فشار و سختی آن برای مردم به یادگار می‌ماند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد درامد پایدار به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار شهرداری یاسوج است، عنوان کرد: در این زمینه با آغوش باز از نظرات کارشناسان و صاحبنظران حوزه اقتصاد و مدیریت شهری استفاده می‌کنیم.

مقدم ابراز کرد: وقتی در بودجه سالانه شهرداری در گذشته افزایش از محل جریمه کمیسیون‌ها از جمله ماده ۱۰۰ پیش بینی شده به نوعی از تخلف در ساخت و سازها استقبال می‌کنیم و این یعنی اینکه اراده‌ای برای برخورد با متخلفان وجود نداشته است.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ساختار شکنی در شهری همچون یاسوج با بافت قومی و قبیله‌ای برایم هزینه دارد، ادامه داد: برای ساختن شهر و افزایش رفاه شهروندان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنم و هرگونه هزینه دادن را با جان و دل خریدارم.

مقدم با بیان اینکه برای سرمایه گذاران حوزه شهری فرش قرمز پهن می‌کنیم،  بیان کرد: در این زمینه پروژه‌های بعد از بررسی‌های کارشناسانه و دقیق تعریف و آماده واگذاری بع بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات