دیدار شهردار منطقه دو و نماینده مردم در شورای شهر با مدیر کل حفاظت محیط زیست یزد

در اولین روزهای کاری نیره پور ملائی مدیر کل حفاظت محیط زیست یزد،کشفی شهردار منطقه دو و جورابی عضو شورای شهر یزد و کمیسیون خدمات شهری ،با وی دیدار و به تبین مسائل و پتانسیل های شهری و زیست محیطی و همچنین معضلات و مشکلات شهر یزد پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد، در ابتدا شهردار منطقه دو ضمن تشریح اقدامات شهرداری در حوزه محیط زیست و مدیریت پسماند از اجرای طرح اکوتوریسم در بلوار نصر توسط شهرداری خبر داد و ابراز امیدواری نمود که با همکاری دستگاههای مرتبط با توجه جهانی شدن شهر یزد بتوانیم طرح ژئو پارک را در دامنه شیرکوه نیزداشته باشیم و با این طرح گردشگری، زیست محیطی بتوانیم به جذب توریست به استان کمک کنیم.

در ادامه جورابی عضو شورای شهر در خصوص مدیریت پساب فاضلاب استان مطالبی را عنوان نمود و از محیط زیست خواست تا علاوه بر بعد نظارتی این دستگاه در امور اجرایی همراه با شهرداری و شورای شهر باشد.

پور ملائی در این دیدار ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرداری و شورای شهر مهمترین مسائل حوزه محیط زیست شهری را مدیریت پسماند از تولید تا دفع نهایی ، ساماندهی صنوف مزاحم شهری ، مدیریت اصولی فاضلاب شهری و توسعه فضای سبز بر شمرد و به نقش نظارتی محیط زیست در این خصوص و آمادگی هر گونه همکاری در راستای بهبود شرایط زیست محیطی محیط زیست شهری اشاره نمود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات