مدیران ادارات برتر شهرستان میبد تجلیل شدند

در جلسه‌ای که در فرمانداری شهرستان میبد برگزار شد؛ با حضور فرماندار میبد از رئیس اداره محیط زیست، اداره برق و ورزش و جوانان به ‌عنوان مدیران برتر شهرستان میبد با اهداء لوح تقدیر شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد، با حضور "حسین فلاح" فرماندار، "علیرضا ابوالحسنی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولین ادارات مراسم تجلیل از مدیران برتر شهرستان میبد برگزار شد.

فرماندار میبد در این مراسم افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا، ایران اسلامی از امنیت اجتماعی برخوردار است.

حسین فلاح افزود: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و مدیران ادارات و نهادها باید تمام توان خود را در جلب رضایت مردم و حل مشکلات آن‌ها به‌ کار گیرند.

فلاح تصریح کرد: مسئولین دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها باید، تعامل خود را با استان در جذب اعتبارات عمرانی به کار بگیرند.

فرماندار میبد همدلی، هم‌افزایی و مشارکت را عامل اصلی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف در سطح شهر خواند و گفت: با وجود همه تنگناها، با مشارکت شورا و شهرداری، میراث فرهنگی، فرمانداری و سایر ادارات، شاهد به ثمر رسیدن پروژه‌ها در سطح شهر هستیم.

در پایان این مراسم با توجه به شاخص‌های ارزیابی توسط بازرسی و صیانت کارشناسان این فرمانداری از رئیس محیط ‌زیست، اداره ورزش و جوانان و اداره برق به ‌عنوان مدیران برتر شهرستان میبد با اهداء لوح تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات