سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی شهردار ارومیه معارفه شد

سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی شهردار ارومیه معارفه شد

طی مراسمی با حضور مدیران شهرداری ارومیه سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی شهرداری معارفه شد.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ طی مراسمی با حضور مدیران شهرداری ارومیه سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی شهرداری معارفه و از زحمات رضا جوان کیا ، معاون سابق فنی و عمرانی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد .

غلام رضا عدل دوست در جلسه معارفه معاونت جدید  فنی وعمرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه بیشتر امورات اجرایی و عمرانی  شهرداری بر عهده  معاونت فنی و عمرانی  است، اظهار کرد:  نزدیک به ۸۵ درصد از بودجه  شهرداری ارومیه به امورات عمرانی و مابقی به امورات  جاری تعلق می گیرد.

وی با اشاره به بحران مالی در مدیریت شهری، افزود:  با وجود رکود منابع مالی  و با توجه به اینکه درامدها متزلزل شده است اما با این وجود کارهای عمرانی  تعطیل نشده  و تمامی اقدامات عمرانی  در سایه  تلاش های  پرسنل خدوم شهرداری ارومیه ادامه دارد.

قائم مقام شهردار ارومیه با تجلیل از زحمات رضا جوان کیا،  معاون سابق فنی و عمرانی و تبریک به مدیریت جدید و آرزوی موفقیت برای محمد کاظم زوار به عنوان سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی شهرداری ، ساماندهی پروژه های مالی ، مدیریت مالی پیمانکارها ، مدیریت هزینه ها ، انضباط کاری و حقوق پرسنل را از اولویت های  کاری معاونت  فنی و عمرانی در دوره مدیریت جدید عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات