انتصابات جدید در شهرداری ارومیه

انتصابات جدید در شهرداری ارومیه

با حکم شهردار ارومیه انتصابات جدید در مجموعه شهرداری انجام گرفت و معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و اداره حراست شهرداری سرپرستان جدید خود را شناختند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه ؛ طی حکمی از سوی شهردار ارومیه محمد کاظم زوار به عنوان سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه منصوب شد و از زحمات وی در طول چندین سال خدمت در اداره حراست شهرداری تجلیل شد و همچنین حامد شکارلو به عنوان سرپرست جدید اداره حراست شهرداری ارومیه منصوب شد.

رضا جوان کیا  نیز به عنوان مشاور شهردار در امور برنامه ریزی و عمرانی منصوب شد. وی پیش از معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه بود.

گفتنی است؛ در جلسه ی شورای معاونین که انتصابات جدید شهرداری با دستور شهردار ارومیه انجام گرفت با اهدای لوح سپاس از زحمات و خدمات غلامرضا حافظی؛ مشاور شهردار در امور مناطق در مسئولیت قبلی (مدیر حوزه شهردار)، رضا جوان کیا؛ مشاور شهردار در امور برنامه ریزی و عمرانی در مسئولیت قبلی(معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری )  و ناصر رکاب؛ مدیر حوزه شهردار در مسئولیت قبلی(مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری) تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات