شهرک ویلایی اسپیرو در دست ساخت است/ پیگیری پروژه سرمایه گذاری تولید انرژی از پسماندهای شهری

شهرک ویلایی اسپیرو در دست ساخت است/ پیگیری پروژه سرمایه گذاری تولید انرژی از پسماندهای شهری

معاون مالی اقتصادی شهردار ارومیه گفت: در حال حاضر پروژه متعدد سرمایه گذاری در سطح شهر ارومیه در حال اجرا است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حسین اشرفی در دیدار جمعی از شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان قزوین به تشریع اجرای پروژه های سرمایه گذاری در سطح شهر پرداخت.

وی در این دیدار اظهار کرد: در حال حاضر چندین پروژه سرمایه گذاری چون مجتمع تجاری و خدمتی اوریاد، اسپیرو، رزت(ستادیوم) ، پل های عابر پیاده، سالن های  ورزشی چند منظوره، سیستم جامع حمل و نقل و بار مسافر، نوسازی مجتمع ۵۰۰ دستگاه، کارخانه تولید انرژی از پسماندهای شهری و کمربندی دوم در سطح شهر ارومیه در دست اجراست.

معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه گفت: پروژه سرمایه گذاری تولید انرژی از پسماند های شهری در دو فاز بصورت پروژه سرمایه گذاری BOT با سرمایه گذاری ترکیه و تکنولوژی آلمان در دست اجراست که ۱۵ الی ۲۰ سال زمان بهره برداری آن پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: مجتمع تجاری رزت(اسپیرو) در فازهای A و B در فضای ۲۱۳ هزار مترمربع  با سرمایه گذاری ۸ هزار میلیارد ریال در دست اجرا ست که سهم شهرداری ارومیه از این پروژه سرمایه گذاری ۳۰ درصد است .

معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه تصریح کرد: پروژه اوریاد در سه فاز به صورت روش مشارکت مدنی و با سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد ریال در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: شهرک ویلایی اسپیرو با ۲۵ واحد تجاری در دست ساخت بوده که این پروژه سرمایه گذاری مقدمه ای برای ساخت شهرک توریستی با ۳۰۰ واحد ویلایی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات