یکی از اهداف مهم شهرداری شاهین شهر ، ارائه خدمات و امکانات در مناطق کمتر توسعه یافته شهر می باشد

یکی از اهداف مهم شهرداری شاهین شهر ، ارائه خدمات و امکانات در مناطق کمتر توسعه یافته شهر می باشد

حمید عشقی شهردار شاهین شهر طی بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری در مصاحبه با واحد خبر شهرداری با اشاره به اینکه اصل راه و هدف در شهرداری خدمت صادقانه به عموم شهروندان شریف شاهین شهر است گفت:  یکی از اهداف مهم شهرداری شاهین شهر ، ارائه خدمات و امکانات در مناطق کمتر توسعه یافته شهر می باشد.
وی در ادامه گفت : قانون، محور همه فعالیت ها و اقدامات شهرداری در سطح شاهین شهر است و هدف ما در شهرداری خدمت به همه شهروندان بوده و در این راستا باید با یکدیگر همکاری نموده تا شهر به نحو احسن اداره گردد.

شهردار شاهین شهر خاطر نشان نمود: پست ها و منصب ها ماندگار نیستند و آنچه می ماند کار نیک است و هرکدام از ما در هر پستی که در شهرداری باشیم نسبت به تک تک شهروندان مسوول هستیم.
عشقی از همدلی و مساعدت های اعضای شورای اسلامی شاهین شهر در رفع کاستی ها و پیشبرد توسعه و آبادانی شهر کمال تشکر و قدردانی نمود و خاطر نشان کرد  با همکاری و همفکری یکدیگر بتوانیم شاهین شهری توسعه یافته تر و نمونه در سطح استان و کشور داشته باشیم.
شهردار شاهین شهر تصریح نمود: خوشبختانه کارکنان و کارگران شهرداری در هر مسوولیت و جایگاهی که در شهرداری فعالیت می نمایند ، رضایت خداوند و خدمت صادقانه به مردم بر اساس تعهد و دینداری را سرلوحه کار خود قرار داده است و خدمت صادقانه و بی منت به مردم یکی از اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
شایان ذکر است عشقی شهردار شاهین شهر از پروژه های عمرانی شهرداری در سطح شهر از جمله پارک محله ای مسکن مهر و فضای بازی کودکان، پارک های محله ای فاز پنج محله گلدیس، پارک محله ای بلوار یادگار امام خمینی(ره) محله گلدیس، زیرسازی و آسفالت معابر ارتباطی مسکن جوانان محله گلدیس ، پارک محله ای فرعی های غربی بلوار شیخ بهایی محله خانه کارگر، پیاده رو سازی بلوار دانشجو و خیابان علامه امینی محله گلدیس و روکش آسفالت معابر محله حاجی آباد بازدید نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات