استفاده از تجربیات و توانمندی های جوانان ورزشکار در امور جاری کشور می تواند یاری گر مدیران در دستگاه های اداری و اجرایی و تصمیم گیری های آنان باشد

استفاده از تجربیات و توانمندی های جوانان ورزشکار در امور جاری کشور می تواند یاری گر مدیران در دستگاه های اداری و اجرایی و تصمیم گیری های آنان باشد

علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در دیدار با مسوولان اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهرومیمه و روسای هیئت های ورزشی شاهین شهر گفت: استفاده از تجربیات و توانمندی های جوانان ورزشکار در امور جاری کشور می تواند یاری گر مدیران در دستگاه های اداری و اجرایی و تصمیم گیری های آنان باشد همانگونه که در گذشته این جوانان با نیروی جوانی، پشتکار و اخلاص خود کمک شایانی به نظام و انقلاب اسلامی نمودند.
وی در ادامه گفت : ورزش را نوعی سرمایه گذاری در مسیر رسیدن به شهر سالم دانست و وجود شهروندان سالم و پرنشاط در شهر یکی از عوامل مهم و اصلی در پویایی شهر است و در این راستا شورای اسلامی شاهین شهر از هیچ کوششی در این حوزه دریغ نخواهد کرد.
فتحی ضمن اشاره به جایگاه ورزش در رشد و اعتلای سطح سلامت جسمی و روحی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از هزینه های اجتماعی و مادی برای پیشگیری از این آسیب ها گفت: فراهم نمودن بستر مناسب برای روی آوردن جوانان به ورزش و سرمایه گذاری در این رابطه ضمن بالا بردن نشاط جمعی شهروندان، پتانسیل بالای موجود در شاهین شهر را برای ورود ورزشکاران به عرصه های ملی و بین المللی بیش از پیش فراهم می نماید که در این راستا با توجه به علمی و حرفه ای شدن ورزش، مسوولین باید بیشتر از گذشته در زمینه بستر سازی و مهیا کردن سخت افزار ورزشی برای ورزشکاران و علاقه مندان گام بردارند.
رئیس شورای اسلامی شاهین شهر تصریح نمود: امسال در بودجه شهرداری بودجه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را برای حمایت و پیشبرد اهداف ورزشکاران افزایش داده ایم و معتقد به این مهم هستیم که اگر جایگاه های ورزشی به متخصصان ورزشی واگذار گردد نتایج و اثرات بهتری بر روح و جسم جامعه خواهد گذاشت.
وی افزود : با مسائل و مشکلات ورزشکاران بیگانه نیستیم و بیمه ورزشی یکی از دغدغه های مهم ورزشکاران می باشد که در این راستا باید نگاه مدیران مربوطه مثبت و اثر بخش باشد.
مهدی اعراب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این دیدار از و مستعدت ها و همکاری های شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر که همواره در هرشرایطی حمایت خود را از جامعه ورزشی اعلام داشتنداند ، قدردانی و تشکر نمود.
گفتنی است در این دیدار روسای هیئت های ورزشی شاهین شهر انتقادها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات خود را با رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در میان گذاشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات