ضرورت حفظ حقوق شهروندی در روز بازارهای شهرداری

ضرورت حفظ حقوق شهروندی در روز بازارهای شهرداری

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: مهم ترین هدف ایجاد روز بازارها، حفظ حقوق شهروندی است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس حسن خسروی روز چهارشنبه در بازدید از بازارهای روز شهرداری اظهار داشت: شهرداری بیرجند تلاش دارد تا کالای با کیفیت در اختیار مردم قرار گیرد و شهروندان برای خرید، دسترسی آسان و بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش برای فراهم شدن زمینه خرید آسانتر شهروندان افزود: شهرداری بر اساس نیازسنجی شهروندان نسبت به ایجاد روز بازارها در سطح شهر اقدام نموده است.

وی عنوان کرد: فروشندگانی که در این بازارها فعالیت می نمایند می بایست با خدمات شایسته و رفتار مناسب با مردم، حقوق شهروندی را حفظ کنند.

وی روز بازارها را حلقه اتصال مستقیم تولید کنندگان و مصرف کنندگان دانست که با تعدیل قیمت ها فرصت مناسبی را برای خرید کردن فراهم می آورند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی اضافه کرد: توسعه روز بازارها در افزایش رفاه اجتماعی و رضایت شهروندان موثر می باشد.

خسروی با اشاره به فعالیت ۷ روز بازار در شهر بیرجند ادامه داد: بازارهای غفاری، پاسداران، ابوذر، بهشتی، ۱۵ خرداد، کارگران و ولیعصر (پرستار) از روز بازارهای شهرداری بیرجند بوده و چهارشنبه بازار نیز در خیابان بهشتی به صورت هفتگی جهت رفاه حال شهروندان فعال می باشد.

وی از احداث فاز دوم چهارشنبه بازار با تعداد بالغ بر ۲۶۰ غرفه در محل میدان میوه و تره بار قدیم خبر داد و اذعان داشت: اقلام عرضه شده در این بازارها زیر قیمت بازار آزاد بوده و به صورت مستمر توسط نیروهای سازمان نظارت می شوند.

لازم به ذکر است شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به بازرسان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی اطلاع رسانی کرده و یا با شماره های ۳۲۲۰۴۵۲۷-۳۲۲۰۴۱۶۷ تماس حاصل نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات