بهره‌گیری از ظرفیت های شهر هوشمند به منظور پویا کردن اقتصاد شهر

بهره‌گیری از ظرفیت های شهر هوشمند به منظور پویا کردن اقتصاد شهر

بهره‌گیری از ظرفیت های شهر هوشمند به منظور پویا کردن اقتصاد شهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، بتول گندمی در حاشیه برگزاری نخستین هفته خلاقیت ویژه کارکنان شهرداری مشهد، با بیان اینکه نخستین بار در یکی از دستگاه های استان هفته خلاقیت در حال برگزاری است، اظهارکرد: همواره معتقدیم که کارکنان دستگاه‌ها به ویژه شهرداری ایده هایی دارند که از آنها باید در جهت رفع نواقص در ارائه خدمات به شهروندان استفاده شود.

گندمی با تاکید بر اینکه ایده های مطرح شده در اولین هفته خلاقیت که با حضور کارکنان شهرداری مشهد برگزار شده باید بتواند در حوزه فرهنگی نیز ارائه شود، افزود: ۱۳۰ ایده بدون هیچگونه پیشینه‌ای در این رویداد ارائه شده است و از سوی دیگر انتخاب ۲۰ عنوان برتر نیز نشان از وجود نیروهای فعال و آشنا با مسائل شهر در مجموعه مدیریت شهری دارد که بدنبال کاهش آسیب های اجتماعی هستند تا خدمات بهتری را به شهروندان و زائران حضرت رضا علیه السلام ارائه کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با بیان اینکه اولویت ما استفاده از ایده های کارمندان شهرداری مشهد است، گفت: ما معتقد هستیم که باید از ظرفیت جوانان و به ویژه نخبگان جوان و افرادی که صاحب نظر در زمینه شهری هستند استفاده کنیم.

گندمی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی همچون هفته های خلاقیت سبب می شود که اتفاقات بسیار خوبی را در شهر مشهد شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه حمایت از شرکت های استارت آپ در حوزه شهری بعنوان یکی از برنامه های اصلی شورای پنجم شهر مشهد است، گفت: معاونت برنامه ریزی شهرداری به عنوان مرکز نوآوری‌ها می‌تواند کانونی برای حمایت از گسترش استارت آپ های شهری باشد و شهرداری بتواند به صورت غیر مستقیم از این استارت آپ ها حمایت کرده و از ظرفیت آنان در حوزه شهری استفاده کند.

گندمی در پایان تصریح کرد: معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد هم اکنون به صورت لحظه‌ای در حال حرکت به سمت شهر هوشمند است که می‌توان از این ظرفیت ها برای پویا کردن اقتصاد شهر استفاده کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات