شورای شهر همیشه همراه هنرمندان بوده است

شورای شهر همیشه همراه هنرمندان بوده است

شورای شهر همیشه همراه هنرمندان بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس به نقل از روزنامه شهرآرا، سعید توکلی که پنجم شهریور از جشنواره تولیدات صداوسیمای مرکز استان‌ها، دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم «شرخر» با خود به مشهد آورد، در یکی از مصاحبه‌هایی که از او منتشر شد، از بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان من‌جمله شورای شهر مشهد به این افتخارآفرینی گلایه کرده بود.

وی در توضیح اظهارنظرهایش درباره شورای شهر مشهد گفت: من شورای شهر مشهد را دوست دارم. به اعضایش اعتقاد دارم و شاهد بوده‌ام که همیشه همراه هنر و هنرمند بوده‌اند. تقدیر از هنرمندان در حوزه وظایف شورای شهر نیست اما باتوجه‌به روحیه‌ای که از شورای پنجم شهر مشهد سراغ دارم، انتظارم از آنان بیشتر است.
این هنرمند تئاتر و تلویزیون که درحال‌حاضر سر فیلم‌برداری فیلم سینمایی «مدیترانه» به‌کارگردانی هادی حاجتمند است، در ادامه خاطرنشان کرد: در مصاحبه‌ای که به‌تازگی از من منتشر شده است، نکاتی را توضیح دادم که کمی تحریف و بزرگ‌نمایی شده است اما صحبت‌های خودم بود که اصل انتقادم نیز متوجه مسئولان صداوسیماست؛ چون من این جایزه را برای صداوسیما به ارمغان آورده‌ام.
شایان ذکر است، با توجه به اینکه شورای شهر مشهد همواره افتخارآفرینان مشهدی را تکریم کرده است، تقدیر از آقای توکلی نیز همانند سایر هنرمندان برگزیده، جزو برنامه‌های شورای شهر مشهد است که به‌زودی عملی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات