دومین جلسه ستاد استقبال از مهر برگزار شد

دومین جلسه ستاد استقبال از مهر برگزار شد

درخشان معاون اجتماعی شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز از برگزاری دومین جلسه ستاد استقبال از مهر با حضور مسئولان آموزش و پرورش و مدیران شهرداری اهواز در محل معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز خبر داد.

درخشان گفت: معاونت فرهنگی در این جلسه میزبان مسئولان آموزش و پرورش از جمله معزی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، مدیران آموزش و پرورش نواحی اهواز، بشیری قائم مقام شهردار اهواز، مدیران مناطق هشتگانه و روسای سازمان های زیباسازی، تاکسیرانی و اتوبوسرانی بود.

وی ادامه داد: در ابتدای جلسه معاونت فرهنگی گزارش کامل و جامعی از خدمات ارائه شده در سال گذشته ارائه داد. در ادامه مدیران نواحی چهارگانه خواستار توجه و رسیدگی هرچه بیشتر شهرداری اهواز در خصوص خدمات رسانی به مدارس شدند.

این مقام مسئول در خصوص خدمات رسانی های انجام شده توسط شهرداری اهواز اظهار داشت: سازمان زیباسازی در این جلسه متعهد شد راسا ۴۰ مدرسه را با ۴۰ طرح مختلف و متنوع با مشارکت دانشجویان هنر دانشگاه شهید چمران طراحی و رنگ آمیزی کند و نسبت به تهیه و نصب ۴۰۰ پرچم جمهوری اسلامی ایران در ۴۰۰ مدرسه اقدام نماید.

سازمان تاکسیرانی نیز متعهد شد نظارت دقیق بر کارکرد سرویس مدارس داشته باشد و نسبت به بالا بردن کیفیت خدمات رسانی مطلوب به دانش آموزان و خانواده های آنها اقدام نماید. سازمان اتوبوسرانی نیز  از تمامی ظرفیت خود برای جایجایی دانش آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی استفاده می کند.

درخشان با بیان دیگر خدمات شهرداری اظهار کرد: با هماهنگی با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، امسال ایمنی خیابان ها و معابر منتهی به مدارس مورد توجه جدی قرار گرفته است. از جمله نصب سرعت گیر و خط کشی عابر پیاده. هم چنین جلسات هماهنگی با پلیس راهور در خصوص گره های ترافیکی تشکیل شده که دستاوردهای مهمی داشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با انجام فعالیت های متنوع و گسترده تمامی بخش های مختلف شهرداری بتوانیم به استقبال سال تحصیلی جدید برویم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات