دومین دوره مسابقات عملیات ترکیبی آتش نشانان کشور به میزبانی شهر گردشگری مهدیشهر برگزار شد.

دومین دوره مسابقات عملیات ترکیبی آتش نشانان کشور به میزبانی شهر گردشگری مهدیشهر برگزار شد.

دومین دوره مسابقات عملیات ترکیبی آتش نشانان کشور به میزبانی شهر گردشگری مهدیشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر تیم ها از روز ۷ شهریور در مهدیشهر مستقر و آمادگی های لازم صورت پذیرفت که در همین راستا روز هفتم شهریور جلسه قرعه کشی تیم ها با حضور #شهردار_مهدیشهر و #اعضای_شورای_شهرمهدیشهر برگزار گردید.
مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور
دکتر ناجی معاون استاندار، دکتر همتی نماینده مردم سمنان – مهدیشهر – سرخه در مجلس شورای اسلامی، جناب فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جناب کریمی رئیس انجمن آتش نشانان ایران، جناب اختر شناس و طالبی داوران ملی، جناب آشوری معاون فرماندار شهرستان، جناب سیادتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان، جناب لقمانیان شهردار شهمیرزاد و ویژه شهردار، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر مهدیشهر برگزار گردید.
دکتر ناجی معاون استاندار در این مراسم بیان داشت: تشکر عرض می نمایم خدمت تمامی آتش نشانان عزیز و تمامی دلاور مردانی که بدون هیچ ادعایی از فضایل انسانی و روحیات اخلاقی حراست و حفاظت می کنند.
روحیه ترحم، روحیه اخلاص، روحیه فداکاری از بزرگترین نعمات الهی است که در فطرت بشری وجود دارد.
وی ادامه داد: ما از زحمات آتش نشانان اطلاع داریم این عزیزان بدون اینکه بدانند سراغ نجات چه کسی می روند، با چه مرامی با چه دینی با چه ویژگی شخصیتی به صرف اینکه فقط به نجات یک انسان می روند که در این راه جان خود را به خطر می اندازند تا این وظیفه الهی و انسانی را انجام دهند و این به عنوان یک الگو می تواند در همه جا چه در حوزه خدمات چه اجرا مورد استفاده باشد.
ناجی افزود: این برنامه می تواند کمک کند هر چه بیشتر از همدیگر و روحیات خوب هم درس بگیریم و جامعه بهتری داشته باشیم.
وی در در پایان گفت: از زحمات کلیه برگزار کنندگان این مسابقات از اعضای محترم شورای شهر مهدیشهر و شهردار محترم تقدیر و تشکر دارم.
در ادامه دکتر همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به پشت تریبون رفت و گفت:خیر مقدم عرض می کنم خدمت کلیه مهمانان که از استان های مختلف به این منطقه با صفا آمدند.
وی ضمت تشکر از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات علی الخصوص شورای اسلامی شهر مهدیشهر و شهردار پرتلاش جناب دکتر حاجی بگلو که این چنین با شکوه تدارک مسابقاتی را در این سطح دیدند افزود: امیدواریم خبر این رویداد مهم که در نوع کم نظیر است در سطح ملی بتواند منعکس شود.
در ادامه همتی اظهار داشت: آتش نشانان عزیز انصافا جز اقشاری هستند که نوع کار و نوع شخصیتشان طوری است که سرشار از ایثار و فداکاری سرلوحه کار آنها قرار دارد.
وی اشاره داشت: آتش نشانان هم ردیف رزمندگان عزیز ما هستند که در صحنه های مختلف دفاع از میهن اسلامی ایثار و فداکاری داشتند و این ایثار و فداکاری باعث شد که کشور ما نظام اسلامی ما پایدار بماند که مشابه همان روحیه را ما در آتش نشانان عزیز در سطح کشور و در صحنه های مختلف مصداق های متفاوتی را دیدیم و شنیدیم.
همتی به حمایت مجلس از آتش نشانان پرداخت و گفت: مجلس شورای اسلامی اخیرا طرحی را به تصویب رسانده که شغل هایی همچون آتش نشانان عزیز جز مشاغل سخت قرار بگیرد و بتوانند از مزایای آن استفاده کافی را ببرند که این حق مسلم و حداقلی این عزیزان است که امیدواریم تحقق این موضوع کمکی باشد برای روحیه و انگیزه آتش نشانان عزیز
مهندس اصیل منش رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر نیز در این مراسم ضمن خوش آمد گویی خدمت کلیه مهمانان، مسئولین، آتش نشانان، داوران و همشهریان عزیز که در این دوره از مسابقات حضور دارند عنوان کرد: دومین دوره مسابقات عملیات ترکیبی آتش نشانان کشور در شهر گردشگری مهدیشهر به همت عزیزان ما در مجموعه شهرداری علی الخصوص دکتر حاجی بگلو شهردار جوان و فعال مهدیشهر برگزار شد.
وی در پایان صحبت های خود افزود: واقعا لازم است از شهردار محترم قدردانی و تشکری داشته باشم چرا که در این یکسال فعالیت ایشان در شهر در زمینه های عمرانی، فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی اقدامات قابل قبولی صورت پذیرفته که شادابی، امید و بهبود روحیه همشهریان عزیز را بدنبال داشته که همواره همشهریان قدردان زحمات هستند ما هم در مجموعه شورا تشکر میکنیم امیدواریم که با خدمات بیشتر رضایت مندی بیشتری از جانب شهروندان داشته باشیم.
دکتر حاجی بگلو شهردار مهدیشهر در مراسم افتتاحیه نکاتی را به این شرح مطرح کرد: عرض خیر مقدم به مهمانان عزیزی که از شهرهای مختلف به شهر گردشگری مهدیشهر آمدند و تشکر ویژه از همشهریان عزیزم، مسئولین استانی و شهرستانی که در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات افتخار دادند و شرکت کردند.
حاجی بگلو بیان داشت: در این دوره از مسابقات شاهد حضور تیم های مختلفی از ۲۰ استان کشور هستیم که این آمادگی و پتانسیل وجود دارد در صورت حمایت مسئولین مسابقات بین المللی آتش نشانان را نیز در مهدیشهر برگزار کنیم.
وی در پایان تشکر و قدردانی ویژه ای از رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر مهدیشهر که همواره در کلیه برنامه ها در کنار مجموعه شهرداری هستند داشت.

تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات به این شرح می باشند:
تربت حیدریه، سمنان، آبادان، قوچان، شهریار، تبریز، خرمشهر، پردیس، شهرکرد، ایران خودرو، مهدیشهر، بردسکن، تهران (چهاردانگه)، ساوه، یزد، بابل، تهران، منتخب اصفهان که با رقابتی جذاب در چندین مرحله که به صورت ملی برنامه ریزی شده بود در ۸ شهریور برگزار و تیم ها و نفرات برتر به این شرح مشخص شدند:
در بخش تیمی:
تیم اول: ایران خودرو
تیم دوم: شهدای آتش نشان تبریز
تیم سوم: خراسان رضوی ( قوچان)

در بخش انفرادی:
نفر اول: محمد رفیعی ( ایران خودرو)
نفر دوم: مهدی حسنی ( سمنان)
نفر سوم: محمد فتح آبادی ( خراسان رضوی (قوچان) )
به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

قابل ذکر است این مسابقات در سطح بسیار بالایی با مراحل مختلف و جذاب همراه با داوران مطرح کشوری برگزار گردید. همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم مهدیشهر اهدا گردید.

image_۲۰۱۸_۹_۵-۸_۹_۳۳_۹۰۹_S۱u
image_۲۰۱۸_۹_۵-۸_۹_۳۵_۱۰۷_dLh
image_۲۰۱۸_۹_۵-۸_۹_۳۹_۸۰۷_Ppt
image_۲۰۱۸_۹_۵-۸_۹_۴۰_۹۷۹_uCM
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مهدی شهر

    منبع خبر

    شورای شهر مهدی شهر

    شورای شهر مهدی شهر یک شورای شهر در شهر مهدى شهر می باشد

      نظرات