پیشرفت ۲۰درصدی عملیات عمرانی مرمت و لکه‌گیری...

پیشرفت ۲۰درصدی عملیات عمرانی مرمت و لکه‌گیری...

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ کیومرث فدائی‌فر افزود: در سال جاری برای اجرای عملیات عمرانی مرمت و لکه‌گیری آسفالت ناحیه مینودر واقع در این منطقه ۶۵۰میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

این مقام مسوول اضافه کرد: پروژه مرمت و لکه‌گیری آسفالت در ناحیه مینودر در قالب مرمت و لکه‌گیری آسفالت، مرمت جداول فرسوده و اصلاح دریچه و پل فلزی و همه موارد درخواستی مردمی و سامانه ۱۳۷ است.

وی اضافه کرد: در سال جاری برای مرمت و لکه‌گیری آسفالت این ناحیه ۲۵۰میلیون تومان، مرمت جداول فرسوده این ناحیه ۲۵۰میلیون تومان و اصلاح دریچه و پل فلزی و همه موارد درخواستی مردمی این ناحیه ۱۵۰میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با بیان اینکه پیام‌های که از طریق سامانه ۱۳۷ در این خصوص ارسال می‌شود ظرف ۴۸ ساعت اقدامات عمرانی انجام می‌شود، گفت: مشکلاتی که کارشناسان در سطح شهر بررسی کنند، بر اساس آن اقدامات مرمت و لکه‌گیری آسفالت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اگر آسفالتی نشست کند و یا آسفالتی به دلیل حفاری از بین برود آن مکان مرمت و لکه‌گیری آسفالت می‌شود، افزود: افزایش رفاه حال شهروندان و پاسخ به درخواست‌های آنان از دلایل اجرای این پروژه است.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات